Vânzările electronice au reprezentat 17% din cifra de afaceri totală a companiilor din Uniunea Europeană

Vânzările electronice au reprezentat 17% din cifra de afaceri totală a companiilor din Uniunea Europeană
scris 27 feb 2019

Una din cinci companii din Uniunea Europeană a realizat vânzări prin intermediul rețelelor informatice, cum ar fi Internetul sau alte forme de schimb de date electronice, acestea reprezentând 17% din cifra lor totală de afaceri, potrivit datelor publicate miercuri de biroul european de statistică, Eurostat.

În cadrul vânzărilor electronice, 7% din cifra totală de afaceri a fost obținută prin vânzările realizate prin intermediul site-urilor, scrie News.ro.

FOTO Volkswagen lansează un nou brand low-cost în China, JETTA, și vrea să cucerească segmentul chinezilor săraci. Logo-ul amintește bine de Dacia CITEȘTE ȘI FOTO Volkswagen lansează un nou brand low-cost în China, JETTA, și vrea să cucerească segmentul chinezilor săraci. Logo-ul amintește bine de Dacia

Majoritatea vânzărilor realizate prin site-uri au avut loc prin site-urile sau aplicațiile companiilor (6% in cifra totală de afaceri), iar restul (1%) prin intermediul platformelor de comerț electronic disponibile pe alte site-uri sau aplicații.

Între statele membre ale UE, cele mai mari procentaje de cifre de afaceri obținute prin vânzările de pe site-uri au fost înregistrate în Belgia și Irlanda (15%). Statele membre cu cele mai scăzute niveluri au fost Bulgaria și Slovenia (ambele cu 2%).

România ocupă locul 21 în UE, cu un nivel de circa 4% din cifra totală de afaceri a companiilor realizată prin intermediul comerțului electronic.

Irlanda era în 2017 țara cu cea mai mare pondere a vânzărilor prin intermediul platformelor de comerț electronic (3%).

Datele Eurostat se bazează pe rezultatele unui sondaj anual referitor la utilizarea formelor electronice de comerț, care include companii cu cel puțin 10 angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
electronice
vanzari