Vânzările Levi Strauss au scăzut cu 62%. Compania va renunța la 15% din forța de muncă corporativă

Vânzările Levi Strauss au scăzut cu 62%. Compania va renunța la 15% din forța de muncă corporativă
scris 8 iul 2020

Vânzările producătorului american de blugi Levi Strauss au scăzut cu 62% în trimestrul al doilea fiscal, în condițiile în care vânzările online nu au reușit să compenseze impactul magazinelor închise timp de circa 10 săptămâni, în perioada crizei Covid-19, relatează CNBC.

FOTO 97% grad de satisfacție în fashion-ul bărbătesc – cine a reușit? CITEȘTE ȘI FOTO 97% grad de satisfacție în fashion-ul bărbătesc – cine a reușit?

Consumatorii au renunțat să mai cumpere pantaloni strâmți și blugi, optând în schimb pe pantaloni cu elastic în talie cate pot fi purtați în casă, asta dacă au mai cumpărat haine, scrie News.ro.

FOTO Hacienda de Mare Olimp, printr-o colaborare cu Chef Alexandru Dumitru, lansează proiectul gastronomic Anika by the Sea CITEȘTE ȘI FOTO Hacienda de Mare Olimp, printr-o colaborare cu Chef Alexandru Dumitru, lansează proiectul gastronomic Anika by the Sea

Levi’s a mai anunțat că va renunța la 15% dintre angajații corporativi la nivel global, respectiv circa 700 de persoane, pentru a reduce costurile. Măsura va genera economii anuale de 100 de milioane de dolari.

”Deși începem să vedem unele puncte verzi, trebuie să fim în continuare precauți. Ar putea fi un al doilea val de cazuri de Covid-19, care au avut ca rezultat închiderea magazinelor”, a declarat directorul general Chip Bergh într-un email adresat angajaților, obținut de CNBC.

Avertismentul directorului general a avut loc într-o perioadă în care numărul cazurilor de Covid-19 din Statele Unite este în creștere rapidă, determinând autoritățile din unele state americane să încetinească reluarea activităților economice sau să reimpună restricții.

În prezent, deși circa 90% dintre magazinele Levi’s au fost redeschise la nivel global, traficul și vânzările sunt sub nivelul de anul trecut, a spus Bergh, iar redresarea completă ”va fi probabil de durată”.

Levi Strauss a raportat o pierdere netă de 363 de milioane de dolari în trimestrul al doilea, comparativ cu un profit net de 29 de milioane de dolari în urmă cu un an.

Pierderea a fost determinată în principal de costuri de restructurare șși costuri de inventar de 242 de milioane de dolari, legate de perturbările provocate de pandemie.

Veniturile au scăzut cu 62%, la 498 de milioane de dolari, de la 1,31 de miliarde de dolari în urmă cu un an.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
levi strauss
concedieri