Ministrul Turismului anunță o campanie națională cu influenceri pentru promovarea destinațiilor turistice din România

Ministrul Turismului anunță o campanie națională cu influenceri pentru promovarea destinațiilor turistice din România
scris 19 aug 2022

Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, afirmă că, până la 30 iunie, numărul turiștilor de pe litoral a crescut cu 35%, iar datele până la finalul anului arată un trend crescător. Ministrul a precizat că se lucrează la o campanie națională de promovare a destinațiilor interne, valoarea contratului fiind de 100.000 de euro.

Cum a anunțat Profit.ro, ministerul are în plan și promovarea României în afara granițelor sale cu ajutorul influencerilor, prin realizarea unor campanii online și TV în două țări-țintă, Germania și Marea Britanie, precum și prin punerea în funcțiune a unui portal dedicat.

”Până la 30 iunie, numărul turiștilor de pe litoral a crescut cu 35%. Dacă anul trecut, în aceeași perioadă, au fost aproximativ 200.000 de turiști, în prima jumătate a acestui an au fost 267.000 de turiști”, a afirmat la Digi 24 ministrul Tuismului. 

Programul „Litoralul pentru toți” începe pe 28 august, prețuri mai mici cu 75% CITEȘTE ȘI Programul „Litoralul pentru toți” începe pe 28 august, prețuri mai mici cu 75%

Acesta a precizat că trendul trebuie confirmat de datele oficiale până la finalul anului, dar există speranțe că acesta se va menține. 

Întrebat dacă există vreun plan pentru ca cel puțin o parte dintre cele 6 miliarde de euro cheltuite anul acesta de români pe vacanțe în străinătate să rămână în țară, ministrul a afirmat: ”Fără discuție, fără discuție, încercăm să adoptăm tot felul de măsuri care să încurajeze (...) Pe de altă parte, să nu uităm, ne aflăm în momentul în care am trecut de 2 ani de pandemie. Nu putem să nu constatăm că românii își doresc, după 2 ani de zile de petrecut concedii în România, atât cât s-a putut și cât restricțiilele-au permis, sunt dornici să călătorească în străinătate”. 

Ministrul a precizat că, în primul rând, se are în vedere o activitate de promovare a obiectivelor, a destinațiilor turistice din România, la nivel national 

”În primul rând, una din aceste acțiuni prevede o achiziție publică pentru a dezvolta platforma ministerului România.Travel. Va fi punctul de plecare a acestei promovări. În paralel, vom apela la acea formă de promovare prin intermediul influencer-ilor”, a mai afirmat ministrul, precizând că valoarea contractului este de 100.000 de euro. 

”Trebuie să ne raportăm la bugetul pe care îl avem și e un început, având în vedere că, cel puțin în ultimii 2 ani de zile, nu s-a făcut nimic pe componenta de promovare”, a adăugat Cadariu.  

viewscnt
Afla mai multe despre
ministrul turismului
promovare