Oameni de afaceri și specialiști din publicitate vor face pe banii lor un clip de promovare a României și-l vor oferi gratis ministerului Turismului. "Clipul actual e învechit și nu trezește niciun feeling"

Oameni de afaceri și specialiști din publicitate vor face pe banii lor un clip de promovare a României și-l vor oferi gratis ministerului Turismului. "Clipul actual e învechit și nu trezește niciun feeling"
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 27 apr 2019

Dragoș Anastasiu, alături de alți câțiva oameni de afaceri și de specialiști din industria de publicitate, vor face pe banii lor un clip de promovare turistică a României, pe care îl vor oferi gratuit Ministerului Turismului. Ei cred că actualul clip de promovare, lansat recent pe piață de minister, este învechit și "nu va trezi niciun feeling" în potențialii turiști.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Clipul realizat de Ministerul Turismului, în care promovează România, a fost criticat în presă la data apariției, iar acum un grup de oameni de afaceri se oferă să facă, pe banii lor, un clip mai dinamic și mai modern, pe care să-l pună gratuit la dispoziția ministerului.

"Referitor la acest clip, am ajuns în România să zicem <<bine că s-a făcut ceva, nu mai contează dacă e bun sau prost>>... Noi nu avem site de promovare a țării, dar facem clip, însă cumva pe modelul vechi", spune pentru Profit.ro Dragoș Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines și președintele Camerei de Comerț Româno-Germane.

Airbnb va crea emisiuni de turism pentru a-și promova serviciile CITEȘTE ȘI Airbnb va crea emisiuni de turism pentru a-și promova serviciile

El a povestit că în urmă cu câteva zile a participat la o conferință cu tineri de la IAA - asociația advertiserilor IAA (International Advertising Association) și i-a întrebat ce părere au despre clipul de promovare a României. "Nu ne trezește niciun feeling", au spus ei, iar Anastasiu a fost de acord, afirmând că o țară ca România nu mai vinde turism, ci experiențe.

"Noi mergem pe feeling, lumea trebuie să se simtă bine. Faptul că arăți 17 clădiri și doi tineri care se plimbă, ce mișcă în tine? Am și discutat asta cu ministrul Turismului - îi strâng pe cei de la IAA, nu tineri, ci pe cei mari, și venim la minister pro bono, nu vrem nimic în schimn, cu un clip de promovare a României făcut pe banii noștri. Oamenii din publicitate sunt dispuși să se implice și le-am spus <<hai să facem noi un clip pe banii noștri, ai industriei, un clip paralel pe care să-l punem pe masă și să spunem că noi credem că așa trebuie să arate, iar de-acum înainte vă dăm toată rețeta ca să faceți licitații publice pentru viitoare publice>>", a mai spus Anastasiu.

El a afirmat că știe oameni din publicitate care vor să se implice în promovarea României benevol, din frustrare, pentru că sunt nemulțumiți total de modul în care este promovată țara.

viewscnt
Afla mai multe despre
romania
clip
turism
publicitate