Resortul din Deltă i-a adus în acest an venituri de 2 milioane euro lui Dragoș Anastasiu

Resortul din Deltă i-a adus în acest an venituri de 2 milioane euro lui Dragoș Anastasiu
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 6 oct 2017

Green Village, resortul pe care omul de afaceri Dragoș Anastasiu îl administrează în Deltă, la Sfântu Gheorghe, a înregistrat în primele nouă luni ale anului o cifră de afaceri de 2 milioane de euro, cu 18% mai mare față de aceeași perioadă din 2016.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

În același timp, numărul de turiști români și străini care au vizitat Green Village a crescut, în perioada aprilie-septembrie 2017, cu 11% și a ajuns la 9.800 de persoane. În plus, numărul de înnoptări la Green Village a depășit 31.340, un avans de 11% comparativ cu perioda similară din 2016.

După țările de proveniență, cei mai mulți dintre turiștii care au ales vacanțe la Green Village în acest an provin, în ordine, din România, Germania, SUA și Austria. Gradul mediu de ocupare al Green Village în primele trei trimestre din 2017 a fost de 71%.

Anastasiu își integrează cursele către Europa de Vest în rețeaua de rute a FlixBus, cel mai mare transportator de persoane de pe continent, renunțând la brandul Eurolines pentru aceste trasee CITEȘTE ȘI Anastasiu își integrează cursele către Europa de Vest în rețeaua de rute a FlixBus, cel mai mare transportator de persoane de pe continent, renunțând la brandul Eurolines pentru aceste trasee

Pentru acest an, Green Village și-a propus o cifră de afaceri de 2,2 milioane de euro, plus 22% față de nivelul realizat în 2016. În acest an, la Green Village au fost realizate investiții de aproximativ 350.000 de euro, axate în principal pe îmbunătățirea serviciilor.

2017 a fost cel de-al treilea an de funcționare al Green Village de la preluarea sa de către Grupul Eurolines România, fiind prima investiție în hotelărie a grupului condus de Dragoș Anastasiu. Sezonul s-a deschis la Green Village în acest an în luna aprilie și se va încheia după Revelion, la începutul anului viitor.

viewscnt
Afla mai multe despre
anastasiu
green village
delta