Vânzările evoMAG în afara Bucureștiului generează 60% din vânzările totale ale retailerului

Vânzările evoMAG în afara Bucureștiului generează 60% din vânzările totale ale retailerului

FOTO: Mihai Pătrașcu

scris 1 feb 2018

Pentru prima oară, comenzile clienților evoMAG din afara Bucureștiului au generat anul trecut 60% din vânzările totale ale retailerului, categoria cu cele mai mari creșteri fiind IT&C, iar reprezentanții retailerului cred că tendința se va menține și în acest an.

„Creșterea vânzărilor în provincie este o schimbare foarte importantă care ne confirmă o direcție de urmat și care se regăsește în strategia noastră pentru acest an”, a declarat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Românii au cheltuit peste 241 milioane euro pe haine, pantofi și accesorii fashion marca H&M în 2017. Grupul pregătește lansarea unui nou brand, cu prețuri reduse CITEȘTE ȘI Românii au cheltuit peste 241 milioane euro pe haine, pantofi și accesorii fashion marca H&M în 2017. Grupul pregătește lansarea unui nou brand, cu prețuri reduse

evoMAG a extins, anul trecut, parteneriatele cu companiile de curierat și livrează, în prezent, cu patru curieri cu rețele naționale. În București, evoMAG livrează produsele comandate cu  flota proprie, iar clienții pot opta chiar și pentru livrarea într-o oră sau în trei ore.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări și produse destinate nou-născuților.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă poziția de director general.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
evomag
mihai patrascu