La un an după lansarea HBO Max, serviciul american de streaming începe să ofere o versiune cu reclame, care costă mai puțin decât varianta inițială.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
HBO Max și-a lansat versiunea cu reclame, anunțată oficială cu câteva luni înainte. Aceasta este disponibilă în Statele Unite pentru 10 dolari pe lună.
Față de varianta inițială, lipsită de reclame, noua versiune costă cu 5 dolari mai puțini. În același timp, HBO derulează și o promoție, care reduce prețul cu 15% pentru cei care-l plătesc anticipat pe un an întreg.
Cei care se abonează la noua versiune, vor trebui să urmărească 4 minute de reclame pe oră, ceea ce nu sună așa rău comparativ cu timpii de reclame de la TV. De altfel, HBO spune că va avea cea mai puțină reclamă și dintre toate serviciile de streaming care folosesc acest model de business.
Companiile care vor cumpăra reclame pe HBO Max vor putea “acapara” secțiuni întregi ale serviciului, unde va fi vizibil doar propriul brand.
Reclamele nu reprezintă singura diferență dintre cele două versiuni de HBO Max. Serviciul cu reclame va avea și alte limitări - calitatea maximă va fi 1080p, iar abonații nu vor avea acces la filmele noi în ziua în care acestea sunt lansate în cinematografe.
CITEȘTE ȘI Prima zi din iulie vine cu noi schimbări pe piața energiei electrice. Asigură-ți un preț fix avantajos pentru anul contractual următorAjuns la 44 de milioane de abonați (împreună cu vechiul serviciu HBO Go), HBO Max se va lansa la finele acestei luni în america latină. Până la sfârșitul anului, serviciul ar urma să ajungă și în Europa.