Ca urmare a imensului scandal al smartphone-urilor care iau foc, Samsung ar putea renunța definitiv la brandul ”Note”.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Dincolo de pierderile financiare pe care renunțarea la un flagship le va aduce, Samsung are și o mare problemă de imagine, principala victimă fiind chiar brandul Note, cel sub care au fost vândute până acum phablet-urile Samsung.
Coreenii, conform unor surse apropiate companiei, au realizat un sondaj legat de încrederea în brandul Note, după scandalul exploziilor. Rezultatul sondajului a fost că mai mult de jumătate dintre respondenți consideră că brandul Note are acum o conotație negativă și că nu ar mai considera cumpărarea unui alt model.
Drept urmare, este logic ca Samsung să caute un înlocuitor. În fond, nu este nimic anormal în forma de capitalism actuală ca o problemă care a pus în pericol viața oamenilor să se rezolve cu un joc de imagine.
Pe de altă parte, Samsung nu va renunța și la brandul principal al diviziei sale de smartphone-uri. Galaxy este un brand prea puternic la acest moment și nu a fost afectat de scandal în aceeași măsură ca ”Note”.
În ceea ce privește brandul pe care Samsung îl va folosi ca înlocuitor pentru răposatul Note, o supoziție educată ar fi S-Pen, brand pe care Samsung l-a mai folosit coroborat cu telefoane mari care folosesc Stylus, cum a fost până acum cazul seriei Note.