Firmele de pariuri, predominante pe tricourile jucătorilor din Premier League

Firmele de pariuri, predominante pe tricourile jucătorilor din Premier League Galerie foto

Tricourile purtate de jucătorii West Ham în Premier League 16/17

Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 16 oct 2016

Firmele din industria pariurilor sunt predominante, în sezonul actual, pe tricourile jucătorilor din Premier League, jumătate dintre cele 20 de echipe promovând, în acest fel, nume de pe această piață. Spre comparație, în urmă cu trei-patru ani, doar 15%-25% dintre echipe aveau, printre sponsorii care apar pe tricouri, firme de pariuri, arată un studiu realizat de Statista.com.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Primul club de fotbal din Premier League care a promovat pe tricourile jucătorilor o firmă de pariuri, Betfair, în sezonul 2002/2003, a fost Fullham. Ulterior, piața pariurilor online a explodat, iar logo-urile firmelor din domeniu au devenit o imagine obișnuită în timpul meciurilor.

Firmele de pariuri, predominante pe tricourile jucătorilor din Premier League

„Firmele de pariuri apreciază acest spațiu pentru că este o metodă foarte, foarte eficientă de a ajunge la cei care practică pariuri sportive. Sportul cu cele mai multe pariuri este fotbalul și, în cadrul acestuia, cele mai multe pariuri vizează Premier League”, spune Matt House, directorul și fondatorul agențíei de marketing sportiv Sportquake, citat de City A.M..

Pe de altă parte, deși reprezintă una dintre puținele industrii cu o prezență semnificativă pe tricourile jucătorilor, companiile din domeniul pariurilor nu colaborează, în general, cu echipele de la vârf. Cluburi ca Arsenal, Chelsea, Liverpool, Manchester United sau Manchester City primesc, potrivit totalsportek.com, în schimbul apariției pe tricouri, sponsorizări de peste 20 de milioane de lire sterline pe an de la nume mari din industria auto, domeniul financiar sau operatori aerieni, în timp ce echipe ca Bournemouth, West Ham sau Watford acceptă sponsori de sub 10 milioane de lire, fiind preferate, din acest motiv, de industria pariurilor.

„Un avantaj suplimentar pentru firmele de pariuri este creșterea credibilității și a încrederii. Atunci când se aliniază cu branduri faimoase ca Liverpool, Manchester United, Standard Chartered, Nike, Adidas, Wayne Rooney și așa mai departe, sunt percepute ca fiind credibile, ceea ce este foarte important în industria pariurilor pentru că atunci percepția este că vei achita sumele pariate”, adaugă House.

Printre sponsorii din industria pariurilor ai echipelor din Premier League se numără firma de pariuri online Bet365, site-ul de pariuri 138.com, Mansion Group, cazino și firmă de pariuri sportive online sau Betway, de asemenea specializată în pariuri sportive online.

viewscnt
Afla mai multe despre
premier league
marea britanie
pariuri
fotbal
sponsori
statista
manchester
arsenal
liverpool
chelsea