Creative&Bright: Sunt companii care investesc anual între 5.000 și 30.000 euro în programe de wellbeing pentru angajații lor

Creative&Bright: Sunt companii care investesc anual între 5.000 și 30.000 euro în programe de wellbeing pentru angajații lor
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 15 feb 2017

Companiile investesc anual între 5.000 și 30.000 de euro pentru programe de wellbeing pentru angajații lor, de la workshop-uri de artă fotografică și design interior la cele de parenting și educație financiară, potrivit datelor companiei Creative&Bright, care implementează astfel de programe.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Corina Dent, Excedent, Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a). Parteneri: Auchan, Kaufland, Liberty Steel
25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar

”Companiile care se remarcă pe piața de wellbeing și care investesc constant în programe specializate pentru angajații lor vin din industriile IT, Telecom si Finance-Banking”, declară Dana Tudor Tănase, managing partner Creative&Bright.

Astfel, din top 10 companii care investesc în wellbeing fac parte giganți precum Orange și Telekom, HP și Siemens pentru industria IT, precum și Raiffeisen Bank, pentru sectorul Finance-Banking.

Conform datelor Creative&Bright, companiile investesc în programe de wellbeing personalizate în funcție de hobby-urile și vârsta angajaților.

GRAFIC Angajații din IT, directorii, antreprenorii și inginerii, cei mai numeroși dintre corporatiști care apelează la alergare sau ciclism pentru depășirea stresului CITEȘTE ȘI GRAFIC Angajații din IT, directorii, antreprenorii și inginerii, cei mai numeroși dintre corporatiști care apelează la alergare sau ciclism pentru depășirea stresului

Cele mai căutate programe de companiile în care media de vârstă a angajaților este de 27-30 de ani sunt workshop-urile de fotografie, make-up, design interior, low cost travel, masaj sau nutriție.

În același timp, companiile în care media de vârstă a angajaților este mai ridicată preferă programe de wellbeing cu tematici precum parenting, dezvoltare personală, managementul stresului sau educație financiară.

”Din păcate, în România nu există încă o cultură a wellbeing-ului și nu multe companii înțeleg beneficiile acestor programe pentru retenția și fidelizarea angajaților, pentru creșterea nivelului de performanță și, per total, pentru imaginea brand-ului de angajator. Astfel, mare parte dintre angajatori se limitează la activități singulare, precum workshopuri de 1-8 Martie, fresh bar sau masaj la birou. În schimb, companiile care au introdus conceptul de wellbeing în cultura lor organizațională ajung să investească între 5,000 și 30,000 de euro/an pentru implementarea programelor specializate”, adaugă Dana Tudor.

Creative & Bright, companie de consultanță în business având capital românesc, implementează programe ample de training (project management, strategie si inovare, change management, leadership 3.0), organizează evenimente pentru corporații și dezvoltă programe innovative de well-being.

viewscnt
Afla mai multe despre
companii
investiții
wellbeing