Iohannis, la call-center-ul DSP București: Măsurile luate de autorități încep să dea primele rezultate. Numărul zilnic de infectări nu a mai crescut

Iohannis, la call-center-ul DSP București: Măsurile luate de autorități încep să dea primele rezultate. Numărul zilnic de infectări nu a mai crescut
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 nov 2020

Președintele Klaus Iohannis a declarat duminică, după vizita la call-center-ul DSP București, de la Arena Națională, că măsurile luate de autorități încep să dea primele rezultate, iar numărul zilnic de infectări nu a mai crescut. El a fost așteptat de ministrul Sănătății Nelu Tătaru și de primarul Capitalei Nicușor Dan, relatează News.ro.

Potrivit Administrației Prezidențiale, Iohannis are înscrisă în program duminică, la ora 11:00, ”vizită la Call Center DSP București - Arena Națională”.

Direcțiile de Sănătate Publică, inclusiv DSP București, au fost criticate intens în contextul pan-demiei, fie pentru că nimeni nu le răspundea la telefon celor care sunau pentru a solicita in-formații,fie pentru lipsa de proceduri, fie pentru comunicare deficitară.

Urmărește-ne și pe Google News

La București, un ONG a venit în ajutorul celor de la DSP depășiți de situație, în condițiile în care erau oameni care reclamau că sună zile în șir fără a li se răspunde. În fiecare zi, circa 50 de vol-untari, dintr-un call center suport creat de ONG-ul Geeks for Democracy, au preluat această sarcină de la DSP și răspund cetățenilor, scrie Hotnews. În primele zile au fost recepționate peste 1.500 de telefoane.
Direcțiile de Sănătate Publică au fost invocate și în cea mai recentă conferință a șefului statului, în legătură cu numărul de teste zilnice pentru noul coronavirus.

Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
Iohannis reclamă iar la CCR proiectul cu facilități fiscale pentru insule precum Belina, deși insula a revenit în domeniul public. Șeful statului critică și modul de vot- ”Voi vota conform hotărârii Grupului PNL/ PSD” CITEȘTE ȘI Iohannis reclamă iar la CCR proiectul cu facilități fiscale pentru insule precum Belina, deși insula a revenit în domeniul public. Șeful statului critică și modul de vot- ”Voi vota conform hotărârii Grupului PNL/ PSD”

”Capacitatea de testare este destul de mare. Într-adevăr, teoretic am putea să prelucrăm până în 50.000 de teste, însă testările se fac fie la cei care sunt trimiși acolo de DSP-uri, deci din oficiu, cazurile suspecte, fie se fac la persoane la cerere. Mai mult decât s-a făcut nu a existat cerere. La noi, persoanele nu se testează în masă, fiindcă aceste proceduri nu sunt posibile cu instalațiile existente, iar numărul de persoane trimise de DSP-uri și solicitări de persoane fizice care vor să fie de bunăvoie testate sunt cele pe care le vedeți zilnic comunicate”, declara președintele.
Și premierul Ludovic Orban a vizitat în urmă cu patru săptămâni call-centre-ul DSP București pentru a le mulțumi voluntarilor de la Medicină care răspundeau cetățenilor care au nevoie de informații.

”Am făcut o vizită să le mulțumim voluntarilor studenți la Medicină care ne ajută în call-centerele care asigură interacțiunea cu cetățenii, în bătălia contra covid. Aici este organizat un call-center cu 72 de posturi, prin care se comunică cu cetățenii municipiului București, persoane diagnsticte pozitiv, se efectuază anchete pidemiologice și se asigură o comunicare cu cei care au nevoie de informații”, a declarat atunci premierul Ludovic Orban.

Acesta a precizat că este un call-center suplimentar față de cele care există deja.
”Creșterea ratei de răspuns a fost obiectivul pe care l-am urmărit în mod constant. (...) Sigur că este foarte greu să răspunzi la mii de apeluri, dar s-au făcut îmbunătățiri”, a mai declarat Orban, care a precizat că, în timp, obiectivul este de a se putea răspunde la toate apelurile.

viewscnt
Afla mai multe despre
iohannis
call center