Actrița Catherine Zeta-Jones va lansa săptămâna aceasta brandul său de lifestyle, inspirat de Goop, Casa Zeta-Jones, informează MSN.com.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Potrivit relatărilor, brandul, aflat în pregătire de o vreme, va vinde produse precum încălțăminte vegană, cafea, papuci, produse de machiaj, articole de casă, halate și așternuturi, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Euroins acuză nereguli comise de "un pumn de service-uri lacome". AutoCar cere falimentul EuroinsActrița - "o fanatică a interioarelor", după cum ea însăși s-a descris - se va concentra în principal pe gama de balerini vegani ai brandului. Pantofii casual vor fi confecționați din "cea mai fină piele vegană" și vor costa în jur de 62 de euro - nu foarte scumpi pentru un brand al unei celebrități.
Pentru a-și onora originea sa galeză, actrița va comercializa și așa-numitele "linguri de dragoste galeze", niște linguri de lemn frumos sculptate, de obicei oferite drept cadouri de nuntă sau de aniversare.
Casa Zeta-Jones se va alătura altor branduri de wellness lansate de celebrități, însă este greu de imaginat un alt brand care va cunoaște un succes asemănător lui Goop, brandul lansat de Gwyneth Paltrow în urmă cu 12 ani