Companii precum Coca-Cola și Procter & Gamble vor de acum să crească prețurile, pentru a compensa urcarea costurilor la materiile prime și a-și proteja profiturile. Creșterile de preț survin unui an de majorare a cererii pentru o serie de articole, de la prosoape de hârtie până la borcane cu unt de arahide.

Vânzările de bunuri ambalate de consum au crescut cu 9,4%, până la 1,53 trilioane de dolari anul trecut. Economistul internațional șef al ING, James Knightley, prezice că prețurile de consum vor continua să crească pe termen scurt, cu aproape 4% până în luna mai, comparativ cu aceeași perioadă de acum un an.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Indicele prețurilor de consum, care urmărește cât plătesc consumatorii americani pentru un coș de bunuri, a crescut cu 2,6% în martie față de aceeași lună a anului anterior, relatează thebharatexpressnew.