Bănci/Asigurări

”Plasă de siguranță” introdusă pentru protejarea cumpărătorilor în serviciile financiare contractate la distanță. Noi norme pentru a combate practici comerciale înșelătoare, precum ”dezinformarea ecologică”

”Plasă de siguranță” introdusă pentru protejarea cumpărătorilor în serviciile financiare contractate la distanță. Noi norme pentru a combate practici comerciale înșelătoare, precum ”dezinformarea ecologică”

11 apr 2025

Pentru a mări încrederea consumatorilor în vânzarea la distanță, autoritățile vor introduce noi reguli privind protecția consumatorilor în ceea ce privește contractele de servicii financiare încheiate la distanță. Totodată, vor fi introduse noi norme pentru a combate practicile comerciale neloiale care induc în eroare consumatorii precum afirmațiile înșelătoare legate de mediu (”dezinformarea ecologică”), informațiile înșelătoare cu privire la caracteristicile sociale ale produselor sau ale întreprinderilor comercianților sau etichetele de durabilitate netransparente și necredibile, conform actului analizat de Profit.ro.