Ministerul Transporturilor vine cu o idee: Lățimea benzilor de circulație pe drumurile naționale va putea fi redusă

Lățimea benzilor de circulație pe drumurile naționale va putea fi redusă, de la 3,5 metri la 3 metri, în anumite cazuri, considerate excepționale, precum creșterea gradului de siguranță în zona intersecțiilor și a trecerilor de pietoni.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Ministerul Transporturilor vine cu o idee: Lățimea benzilor de circulație pe drumurile naționale va putea fi redusă

Lățimea benzilor de circulație pe drumurile naționale va putea fi redusă, de la 3,5 metri la 3 metri, în anumite cazuri, considerate excepționale, având ca efect creșterea gradului de siguranță în zona intersecțiilor și a trecerilor de pietoni.

Regula va fi aplicată în cazul drumurilor cu 4 benzi.

Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente

"În cazuri excepționale, pentru drumurile naționale existente și proiectate, cu acordul Administratorului rețelei de drumuri, din motive de sporire a siguranței circulației în zona intersecțiilor, a trecerilor de pietoni, pe drumurile existente cu 4 benzi de circulație, în zona punctelor periculoase etc., se poate reduce lățimea benzii de circulație de la 3.50 m până la minimum 3.00 m, inclusiv lățimea marcajelor, prevăzându-se măsuri compensatorii corespunzătoare, după caz”, prevede proiectul redactat în acest sens de Ministerul Transporturilor.

Prin această completare se preconizează următoarele avantaje, arată instituția:

Investitorii străini pariază pe România CITEȘTE ȘI Investitorii străini pariază pe România

Reducerea vitezei de circulație prin efectul fizic de îngustare a benzii pentru prevenirea accidentelor rutiere ;

În zona trecerilor de pietoni prin introducerea unor insule de protecție a pietonilor;

Realizarea unor benzi suplimentare fără exproprieri de terenuri suplimentare în zona intersecțiilor;

Realizarea unor proiecte de siguranța circulației pe sectoarele cu incidență mare a accidentelor (exp. DN 2, sectorul cu 2+1, separatori de sens pe drumurile existente cu 4 benzi de circulație, dublarea marcajului axial tip linie continuă, etc.);

Reglementarea soluțiilor tehnice de siguranța circulației în raport cu instituțiile de verificare și control (I.S.C., A.R.R., Direcția Rutieră);

Adaptarea la teren a soluțiilor tehnice în situații punctuale, acolo unde nu este posibilă o rezolvare conform normelor în vigoare.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0634 +0.00020.00 %
1 USD4.2848 -0.0256-0.59 %
1 GBP5.8462 -0.0123-0.21 %
1 CHF5.4177 -0.00010.00 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
3 CAMERE - DISCOUNT - 12% DIRECT DE LA DEZVOLTATOR - PIPERA
  • {literal}{/literal} dormitoare
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
129.030 €
Cele mai citite