PSA Group, proprietarul mărcilor Peugeot, Citroen, DS și, începând din acest an, și al Opel, a anunțat lansarea primelor aplicații online din Europa de vânzare a mașinilor.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
PSA Group a creat și lansat pe piață aplicații dedicate Peugeot și Citroen care permit cumpărarea unui automobil în câteva click-uri. Este vorba despre Peugeot Webstore și Citroen Carstore, care au la bază experiența acumulată în proiectele lansate deja, Citroen în Brazilia, Peugeot în Marea Britanie și modelul DS7 Crossback pe 8 piețe europene.
Acestea funcționează în regim mixt, digital și fizic, cu o parte a achiziției online și finalizarea acesteia în showroom. Toate trei au fost experiențe reușite de vânzare online, care au adus o creștere a vânzărilor cu 75%, pe piața din Marea Britanie, pentru Peugeot, și cu peste 200 de comezi online, realizate de Citroen în Brazilia.
Funcționarea celor două site-uri pentru cumpărarea de mașini online cuprinde o simulare a finanțării, selecția mașinii și finalizarea achiziției, după caz, online sau la showroom.
În SUA, comerțul online cu automobile a fost implementat de câțiva ani, mai întâi sub forma mixtă, de selecție și plasare a comenzii, cu achizție în showroom, însă în ultimul an mai mulți dealeri au experimentat achiziția completă online, cu livrare la domiciliu a automobilului.