Cum să fii atractiv pentru Millennials

Cum să fii atractiv pentru Millennials
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 11 feb 2019

Deseori întâlnim în media articole despre generația Millennials, iar ideea principală a acestora este aceea că este generația cea mai provocatoare pentru angajatori.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Despre ei se scrie că sunt grupul profund atașat de tehnologie, că preferă experiențele în detrimentul bunurilor și că, pentru a rămâne mai mult de câteva luni la un job, acesta trebuie să răspundă mai multor nevoi, nu doar necesităților financiare. Totodată, articolele dedicate acestui subiect arată că este dificil ca o companie să ajungă să se prezinte pe sine sau să își etaleze oferta de joburi, mai ales dacă alege metodele tradiționale de genul prezentărilor la târguri de joburi.

Ca urmare, întâlnim pe piață multe companii care și-au adaptat sau sunt în proces de adaptare a culturii organizaționale (au programe valoroase de Talent Management, au beneficii adecvate stilului de viață al Millennials, devin flexibile în privința programului de lucru, etc.) tocmai pentru a rămâne competitive în ochii acestei generații, însă deseori nu au oportunitatea de a transmite toate aceste informații către potențialii angajați, pentru că metoda de comunicare aleasă nu are impactul necesar asupra audienței.

Așadar, în acest context, apare fireasca întrebare „Cum ajungi să le vorbesti celor din generația Millennials astfel încât să le arăți că ești ca ei?”.

Răspunsul este: prin joc și tehnologie! Dintotdeauna, activitățile ludice au atras atenția omului și i-au oferit o experiență memorabilă, iar în secolul XXI tehnologia vine să amplifice această experiență. Pentru a servi acestui scop, Goodstory a introdus pe piață un instrument ce combina tehnologia cu jocul, oferind companiilor posibilitatea de a implica potențialii angajati într-o experiență total diferită și neașteptată. Instrumentul, folosit ca parte a campaniei de employer branding, garantează posibilitatea de a transmite grupului țintă informații despre misiune, valori, oportunități de angajare, mediul de lucru, într-o maniera atractivă și puternic interactivă. Folosind realitatea augmentata și implicând-i pe participanți într-un joc de tip treasure hunt în care dezleagă atât mistere fantastice, dar și enigme prin care află informații despre companie, instrumentul transformă experiența de prezentare a companiei într-o activitate demnă de ținut minte.

viewscnt
Afla mai multe despre
generația millennials
angajatori