Fostul primar al New Yorkului Michael Bloomberg și-a încheiat campania miercuri, după ce suma considerabilă pe care miliardarul a cheltuit-o pe publicitate în campanie, pe tot teritoriul Statelor Unite, nu i-a adus nicio victorie la intrarea sa în alegerile primare democrate de ”Super Tuesday”, relatează Reuters.
”Acum trei luni am intrat în cursa la președinție pentru a-l înfrânge pe Donald Trump. Azi părăsesc cursa din același motiv”, a anunțat el într-un comunicat, citat de BBC și preluat de news.ro.
Bloomberg anunță în comunicat că susține învestirea fostul vicepreședinte Joe Biden în alegerile prezidențiale.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
El a cheltuit peste o jumătate de miliard de dolari în campanie.
Michael Bloomberg l-a depășit pe Trump și la cheltuielile publicitare pe Google, cu un total de 18 milioane de dolari, față de 12 milioane dolari ale lui Trump.
O analiză a consultantului Acronym arăta că Bloomberg conducea și în ce privește cheltuielile pentru reclamele la televiziuni, unde a plătit aproximativ 204 milioane de dolari.

În ce privește Facebook și Google împreună, Bloomberg, a cărei avere este evaluată la 59 de miliarde de dolari, a cheltuit între 25 și 30 de milioane în total, o cifră depășită de Trump, în principal prin prezența acestuia din urmă pe Facebook.
În mod separat, la cele 12 milioane de dolari pe care Trump le-a cheltuit pentru reclame pe Google se adaugă cele peste 20 de milioane alocate de el pentru Facebook.