Asocierea Baicons Impex - ISPCF, câștigătoare pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța – Mangalia

Asocierea Baicons Impex - ISPCF, câștigătoare pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța – Mangalia
scris 30 dec 2021

Asocierea Baicons Impex - ISPCF a fost desemnată câștigătoare pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța – Mangalia, una care astăzi generează deseori întârzieri de trenuri, contract de 12,02 milioane lei fără TVA.

”Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a desemnat asocierea Baicons Impex - ISPCF SA câștigătoare a procedurii de licitație publică pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesar electrificării și modernizării liniei de cale ferată Constanța – Mangalia (43 km), pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de circulație de 160 km/h, respectiv cu 120 km/h pentru trenurile de marfă”, anunță compania.

Dacia lansează Jogger în Suedia, țara mărcii Volvo. Ce spun suedezii: „Mai bine iei una second-hand”. „Este o mașină nouă, totuși” CITEȘTE ȘI Dacia lansează Jogger în Suedia, țara mărcii Volvo. Ce spun suedezii: „Mai bine iei una second-hand”. „Este o mașină nouă, totuși”

Valoarea totală estimată a contractului este de 12.023.503,80 lei fără TVA, iar sursa de finanțare va fi asigurată din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), capitolul Proiecte electrificare și reabilitare cale ferată, cu perioada de elaborare 2021 – 2030, scrie News.ro

Durata contractului este de 9 de luni.

Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitația deschisă, contractul de achiziție publică urmând a fi semnat de ambele părți (CFR SA și ofertantul câștigător), după finalizarea perioadei legale de contestații.

Oferta financiară a asociereii Baicons Impex - ISPCF SA a fost de 7.770.000 lei fără TVA (criteriul aplicat fiind Cel mai bun raport calitate-preț).

Obiectivele specifice ale programului sunt următoarele:

- creșterea vitezei de circulație a trenurilor la 160 km/h, respectiv 120 km/h;

- creșterea numărului de trenuri de călători, prin îmbunătățirea capacității de circulație;

- modernizarea/consolidarea/repararea clădirilor, spațiilor destinate serviciilor pentru călători, a zonei comerciale și asigurarea facilităților pentru persoanele cu mobilitate redusă, handicap vizual, auditiv;

- sistematizarea stațiilor CF și lucrări pregătitoare pentru dublarea de viitor;

- dublarea tronsoanelor de cale ferată simplă, acolo unde necesitatea satisfacerii traficului prezent și de viitor o impune;

- modernizarea echipamentului de telecomunicații, inclusiv sistemul de informare a publicului călător;

- montarea elementelor de siguranță, rampe de acces pentru persoane cu dizabilități, garduri de protecție între linii etc;

- îmbunătățirea condițiilor de călătorie și creșterea gradului de siguranță, gestionând în același timp impactul asupra mediului, în conformitate cu standardele europene.

viewscnt
Afla mai multe despre
cfr
constanța – mangalia