Ciucă critică Wizz Air

Ciucă critică Wizz Air
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 mar 2023

Premierul Nicolae Ciucă a declarat, referitor la faptul că Wizz Air a decis să suspende toate zborurile către Chișinău începând cu data de 14 martie, din cauza „evoluțiilor recente din Moldova și a riscului ridicat, dar nu iminent, din spațiul aerian al țării”, că din discuțiile pe care le-a avut cu premierul Republicii Moldova, Dorin Recean, nu exista niciun motiv pentru companie să suspende cursele. Șeful Executivului a adăugat că România este țară membră a NATO și astfel „iminența unui atac este puțin probabilă”.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

„Suspendarea zborurilor? Din discuțiile pe care le-am avut cu premierul Republicii Moldova, Dorin Recean, a rezultat foarte clar că nu existau motive ca Wizz Air să își suspende zborurile. Ca atare, nu există acest pericol în momentul de față. România este o țară membru a NATO, iar iminența unui atac este puțin probabilă în acest moment”, a afirmat Ciucă, scrie News.ro.

Legumele se vând la prețul cărnii de porc în Ungaria CITEȘTE ȘI Legumele se vând la prețul cărnii de porc în Ungaria

Compania aeriană low-cost Wizz Air a anunțat că a decis să suspende toate zborurile către Chișinău începând cu data de 14 martie, din cauza „evoluțiilor recente din Moldova și a riscului ridicat, dar nu iminent, din spațiul aerian al țării”.

„Wizz Air a monitorizat îndeaproape situația securității din Moldova și a fost în permanență în contact cu diverse autorități și agenții locale și internaționale, pentru a asigura cel mai înalt nivel de siguranță și securitate ale operațiunilor. Siguranța pasagerilor și a echipajului rămâne prioritatea numărul unu a Wizz Air, iar ca urmare a evoluțiilor recente din Moldova și a riscului ridicat, dar nu iminent, din spațiul aerian al țării, Wizz Air a luat decizia dificilă, dar responsabilă, de a suspenda toate zborurile către Chișinău începând cu data de 14 martie”, anunță compania.

După data de 14 martie, Wizz Air va oferi zboruri suplimentare din Iași, pentru a sprijini pasagerii din Chișinău. Acest lucru presupune o nouă rută de la Iași către Berlin, precum și creșterea frecvenței zborurilor către Barcelona, ​​Milano Bergamo, Bologna, Roma Ciampino, Roma Fiumicino, Dortmund, Larnaca, Londra Luton și Treviso din Iași, care este cea mai apropiată destinație din rețeaua Wizz Air.

viewscnt
Afla mai multe despre
wizz air