Comisia Europeană: Termenul limită pentru producătorii chinezi de vehicule electrice de a-și lua angajamente de preț ca o modalitate de a evita tarifele a trecut

Comisia Europeană: Termenul limită pentru producătorii chinezi de vehicule electrice de a-și lua angajamente de preț ca o modalitate de a evita tarifele a trecut
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 sep 2024

Comisia Europeană a declarat că termenul limită pentru producătorii chinezi de vehicule electrice de a-și lua angajamente de preț ca o modalitate de a evita tarifele a trecut, fără posibilitatea de a-și revizui ofertele după ce toate au fost respinse, transmite Reuters.

Comisia, care desfășoară o investigație antisubvenționare a vehiculelor electrice construite în China, a declarat că mai mulți exportatori de vehicule electrice au prezentat angajamente de preț - un angajament al unui exportator de a respecta prețurile minime de import pentru a compensa subvențiile, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO Câți bani a facut Selly cu Beach, Please!. Vloggerul divulgă rețeta succesului. Emoțiile cu Travis Scott și povestea cu Wiz Khalifa CITEȘTE ȘI VIDEO Câți bani a facut Selly cu Beach, Please!. Vloggerul divulgă rețeta succesului. Emoțiile cu Travis Scott și povestea cu Wiz Khalifa
Evenimente
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania

Termenul limită pentru depunerea unor astfel de oferte a fost 24 august și nu există nicio posibilitate dincolo de acest termen de a oferi noi angajamente de preț conform regulilor acestui tip de investigație”, a declarat un purtător de cuvânt al Comisiei.

Executivul UE a spus că rămâne deschis să găsească o soluție, atâta timp cât aceasta este pe deplin compatibilă cu regulile Organizației Mondiale a Comerțului și contracarează subvențiile identificate.

Toate angajamentele de preț de la producătorii de automobile chinezi au venit la termenul limită de 24 august, a spus purtătorul de cuvânt, fără a lăsa timp pentru retrimiteri după ce ofertele au fost respinse.

”Producătorii de automobile chinezi în cauză au avut la dispoziție multe săptămâni înainte de termenul limită pentru a face acest tip de angajament de preț. Dacă ar fi făcut-o într-o etapă mai devreme, ar fi permis un angajament semnificativ pe acest subiect”, au spus ei.

Comisia a propus tarife finale de până la 35,3% la vehiculele electrice construite în China, în plus față de taxa standard de 10% la importul auto din UE.

Cei 27 de membri ai UE urmează să voteze asupra taxelor finale propuse pe 25 septembrie. Acestea vor fi implementate până la sfârșitul lunii octombrie, cu excepția cazului în care o majoritate calificată de 15 membri ai UE, reprezentând 65% din populația UE, votează împotriva taxelor.

Jumbo pregătește noi investiții în România. Recent a acuzat înrăutățirea condițiilor de piață. \ CITEȘTE ȘI Jumbo pregătește noi investiții în România. Recent a acuzat înrăutățirea condițiilor de piață. "Situația actuală seamănă cu criza pandemică!"

Acesta este un obstacol mare care este rar atins, dar acesta este un dosar încărcat politic și amenințarea cu represalii chineze la carnea de porc, produsele lactate și coniac ar putea influența unele țări UE.

Ministrul chinez al Comerțului Wang Wentao se află în Europa săptămâna aceasta pentru discuții cu privire la cazul antisubvenție al UE și se va întâlni joi cu comisarul pentru comerț al UE, Valdis Dombrovskis.

Italia, prima oprire a deplasării lui Wang, a declarat că sprijină tarifele propuse.

viewscnt
Afla mai multe despre
comisia europeană
taxe
masini
china