Noua companie Daimler Truck, desprinsă din Mercedes-Benz, a anunțat o nouă creștere importantă a veniturilor și profitului în trimestrul al doilea, peste estimările anterioare.
Daimler Truck, producător al camioanelor Mercedes-Benz, a transmis că a înregistrat „performanțe puternice ale afacerii” în trimestrul al doilea, susținute de vânzări mai mari, de o politică de prețuri robustă și de rezultate pozitive în afacerile aftersales, depășind așteptările.
Rezultatele preliminare arată o valoare de 1,37 miliarde euro pentru EBIT (față de 1,28 miliarde estimări și 1,1 miliarde euro în 2022), respectiv un EBIT ajustat de 1,42 miliarde, față de 1,29 miliarde estimat. De asemenea, valorile EBIT pentru activitățile industriale și cele ale fluxului de numerar sunt mai mari decât cele estimate anterior.
CITEȘTE ȘI Traton preia serviciile financiare de la MAN și VW Truck & BusPe divizii, situația este în creștere pentru fiecare segment de business, atât la nivelul EBIT, cât și la cel al rentabilității vânzărilor: Trucks North America – 783 milioane EBIT, 13,1% marjă, Mercedes-Benz – 544 milioane euro, 9,8% marjă, Trucks Asia – 90 milioane EBIT, 9,8% marjă, Daimler Buses – EBIT de 33 milioane euro și marjă de 3,4%, precum și 65 milioane EBIT pentru Daimler Truck Financial Services, cu o marjă de 11,4%.
Daimler Trucks a înregistrat un volum de vânzări de 131.888 unități în trimestrul al doilea, cu aproape 10% peste cel din 2022, după o creștere similară în primul trimestru al acestui an. În total, primul semestru a adus un volum de camioane și autobuze vândute de companie de 257.000 de unități, cu 12 procente peste 2022.