FAN Courier estimează comenzi mai mari cu 35% de Black Friday față de o zi obișnuită

FAN Courier estimează comenzi mai mari cu 35% de Black Friday față de o zi obișnuită
scris 16 nov 2017

Compania FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, se așteaptă la o creștere cu până la 35% a volumului comenzilor procesate zilnic, în perioada 17-24 noiembrie, când este programată cea mai mare campanie națională de reduceri, Black Friday.

Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI

Creșterea vine pe fondul numărului tot mai mare al retailerilor care declanșează campanii substanțiale de discount în această perioadă, dar și al consumatorilor care așteaptă campania de reduceri pentru a face achiziții importante, potrivit companiei.

””În ultimii trei-patru ani, Black Friday s-a transformat într-un maraton al cumpărăturilor online. De la un an la altul, datorită reducerilor atractive, tot mai mulți clienți aleg să-și înlocuiască mare parte din produsele electronice și electrocasnice de Black Friday și tot mai mulți retaileri își construiesc oferte personalizate strict pentru această campanie. Pentru noi, curierii, a devenit un vârf al livrărilor care a transformat luna noiembrie în luna cu cel mai mare volum de activitate din decursul unui an”, a declarat Roxana Magopeț, director de marketing si comunicare al FAN Courier.

VIDEO Capodopera lui Leonardo da Vinci, \ CITEȘTE ȘI VIDEO Capodopera lui Leonardo da Vinci, "Salvator Mundi", a stabilit un nou record de licitație - 450 de milioane de dolari

Anul trecut, FAN Courier a ridicat, transportat și livrat peste 34 de milioane de expediții, iar Black Friday a însemnat aproximativ 1,1 milioane expediții, adică 15.714 expediții ridicate și pregătite de livrare într-o singură oră. La nivel de angajat, în funcție de destinația coletelor, în această perioadă, gradul de încărcare pe curier se poate dubla chiar, spune compania într-un comunicat.

”Dacă într-o zi obișnuită, media stopurilor(ridicare și livrare) pe curier este de 60-80, de Black Friday aceasta poate ajunge și la 120 de stopuri. Pentru a face față, am crescut personalul cu 10-15% și am pregătit o echipă de intervenție rapidă în București care să susțină zonele aglomerate din țară”, a adăugat Roxana Magopeț.

FAN Courier se așteaptă ca și anul acesta, ponderea cea mai mare în cumpărăturile de Black Friday să fie reprezentantă de electrocasnicele mari, televizoare, produse IT și fashion.

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu.

Compania deservește peste 40.000 de clienți cu ajutorul unei echipe formate din circa 5.700 de colaboratori și a unei flote auto de peste 3.600 de autovehicule.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
fan courier
black friday