FOTO Citroen își schimbă logo-ul cu cel de acum 100 de ani

FOTO Citroen își schimbă logo-ul cu cel de acum 100 de ani
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 28 sep 2022

Marca Citroen intră în rândul constructorilor auto care se rebranduiesc în acest an, pentru a se pregăti de era electrică și digitală. În grupul Stellantis, și-a schimbat până acum logo-ul Peugeot, dar alte mărci, inclusiv Dacia și Renault, au trecut deja printr-un proces de schimbare a identității de marcă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Cele două săgeți Citroen de pe sigla acestei mărci se întorc în timp 100 de ani, la varianta care a fost folosită pe primele mașini ale constructorului francez, începând din 1919. Un cerc în care sunt înscrise două săgeți cu vârful în sus, desenate simplu, 2D.

Aceasta este noua siglă a Citroen care va fi introdusă în toamnă pe un concept-car și apoi va fi preluată treptat de întreaga gamă a constructorului francez.

CARBURANȚI Noi ieftiniri. Motorina a coborât sub pragul de 8 lei pentru prima dată în ultimele 6 luni CITEȘTE ȘI CARBURANȚI Noi ieftiniri. Motorina a coborât sub pragul de 8 lei pentru prima dată în ultimele 6 luni

Noua identitate de marcă și noul logo Citroen reinterpretează aspectul original din 1919, fiind a zecea siglă a mărcii în cei 103 ani de existență.

FOTO Citroen își schimbă logo-ul cu cel de acum 100 de ani

Totodată, Citroen își va schimba și sloganul, semnătura mărcii: „Nothing moves us like Citroën” (text în engleză în original, care înseamnă „Nimic nu ne mișcă precum Citroen”).

Noua identitate de marcă „ilustrează dorința de a-și accelera misiunea către mobilitatea electrică accesibilă și de a extinde valorile de accesibilitate, îndrăzneală și bunăstare a clienților care se află în centrul genelor sale”, după cum explică reprezentanții companiei.

Parteneriat de 3 miliarde euro între VW Group și belgienii de la Umicore, pentru materii prime de baterii CITEȘTE ȘI Parteneriat de 3 miliarde euro între VW Group și belgienii de la Umicore, pentru materii prime de baterii

Vincent Cobée, Managing Director al Citroën, explică noul logo: „A sosit momentul ca Citroën să adopte un nou ton, mai modern și mai contemporan. Noua noastră identitate simbolizează progresul: prin transportul clienților noștri atât fizic în vehicule avangardiste, cât și pe un registru emoțional, asigurându-ne că întreaga lor experiență - în special trecerea la electricitate - este mai accesibilă, mai confortabilă și mai plăcută”.

Odată cu noul logo, pe punctele de vânzare și pe toate materialele elaborate de Citroen va fi introdusă o nouă schemă de culori, între care alb, gri și albastru, dar și un roșu specific, descris ca fiind infraroșu.

În ultimii ani, și-au schimbat logo-ul VW, Renault, Peugeot, Kia, Dacia, Skoda, pentru a sublinia mai bine transformările estetice și funcționale ale automobilelor acestor mărci. Dacia a preferat o schimbare radicală a întregii game, noua identitate de marcă și noul logo fiind introduse simultan, pe toate modelele, după ce inițial au fost prezentate pe conceptul Bigster.

viewscnt
Afla mai multe despre
logo citroen
noua identitate citroen
schimbare logo