Marca franceză premium DS, parte a grupului Stellantis, desprinsă de Citroen în urmă cu mai bine de 10 ani, și-a lansat un facelift pronunțat al SUV-ul DS7, care primește acum și motorizări electrificate noi.
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup
Cel mai important model al mărcii DS, care aparține celor de la Stellantis și care a intrat în grupul de mărci premium alături de Alfa Romeo și Lancia, a primit o puternică revizuire, astfel încât acesta să poată face față cu succes tendințelor de electrificare din industria auto.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Poveștile bursei – Pariu pe bijuterii. 61 de magazine în două decenii și planuri de a deveni unicorn în lei în următorii 5 aniDS7 a primit o serie de modificări ale designului, însă cele mai importante sunt cele de la nivelul motorizărilor, unde a fost păstrat un singur motor fără alimentare la priză.
„Noul DS 7 împrumută personalitatea și eleganța formelor existente, la care am adăugat o tușă suplimentară de dinamism, cu forme ascuțite. Noul DS 7 capătă un caracter mai puternic, în special în partea din față și din spate, în timp ce designul este inspirat direct de cele mai recente concept car-uri ale mărcii DS Automobiles” spune Thierry Metroz, director de design DS.
Schimbările de design se regăsesc atât în detalii, la semnătura luminoasă, care a evoluat împreună cu noile faruri Pixel Led, și la luminile de zi DS Light Veil, cât și la imaginea de ansamblu. Cu o nouă grilă, o nouă bară de protecție, cu dispariția aproape completă a cromului de pe mașină, pare că avem un model complet nou, mult mai subtil și mai elegant.
Nu lipsită de importanță este și dispariția Crossback din denumire, care nu se mai regăsește pe caroserie și nici în documentația oficială.
Odată cu faceliftul, DS 7 va avea de acum înainte trei motoare plug-in hibrid de 225 și 300 CP, plus una de 360 CP. DS 7 E-TENSE 225 este echipat cu o motorizare pe benzină PureTech 180 și un motor electric de 110 CP, cuplate la cutia de viteze automată cu 8 rapoarte și tracțiune pe 2 roți motrice. DS 7 E-TENSE 4x4 300 și DS 7 E-TENSE 4x4 360 vor aduce tracțiunea 4x4, cu un motor PureTech 200 și un motor electric de 110 și 112 CP pe fiecare punte. Versiunea 360 va devenit vârful de gamă al acestui model, cu setări de performanță specifice.
CITEȘTE ȘI Volkswagen, nevoită să oprească producția ID.Buzz, după numai 500 de unitățiO modificare a fost realizată și la capitolul bateria a cestor modele plug-in, la 14.2 kWh cu până la 65 de kilometri în ciclu WLTP și 81 de kilometri în ciclul urban.
Rămâne disponibilă motorizarea BlueHDi 130, singura cu combustie care va mai fi oferită clienților din Europa. Pe alte piețe, vor fi menținute motoarele pe benzină PureTech cu 130, 215 și 225 CP.
Tot o noutate este și sistemul de infotainment, care include dispozitivul DS IRIS, cu ecran de 12 inci, cu o interfață complet redesenată și o serie de caracteristici noi.
DS7 va fi produs în continuare în uzina din Mulhouse, pentru piața din Europa, și în China, pentru piața locală. Comenzile vor fi deschise pentru noul model începând cu 11 iulie, iar livrările sunt programate pentru luna septembrie.