General Motors pare că redescoperă Europa, dar deocamdată nu poate să facă mai mult decât să încerce noi segmente de business. Compania americană, care și-a păstrat în Elveția cartierul general al afacerilor de pe continent cu mărcile sale premium, a numit acum un nou director care are ca misiune crearea unui startup de mobilitate.
General Motors a anunțat că l-a numit pe Mahmoud Samara în poziția de șef al celei mai noi afaceri din Europa a grupului, acesta fiind desemnat oficial președinte al GM Europe, începând cu data de 1 decembrie. „Europa este a doua cea mai mare piață și cu creșterea cea mai mare din lume, prezentând oportunități semnificative”, spune Samara, odată cu numirea sa în noua funcție. Anterior, el a condus Cadillac North America Sales, Service and Marketing.
Referitor la noua strategie pentru Europa, președintele GM, Steve Kiefer, a declarat că a fost desemnat „un talent de top dintr-un rol de senior, pentru a conduce transformarea operațiunilor europene”. „Misiunea lui este de a transforma operațiunile noastre curente într-un start-up non-tradițional de mobilitate în regiune”, spune Kiefer. „Vom lua decizii bine gândite despre unde și cum să concurăm în Europa”.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

General Motors a renunțat în 2017 la toate operațiunile de producție și vânzări din Europa, pentru a-și reduce masiv costurile și pierderile operaționale. După închiderea activităților Chevrolet din Europa, GM a vândut marca Opel, pe care o deținea de aproape 100 de ani, către PSA Group (devenit Stellantis între timp). Singurele activități păstrate au fost simbolice: vânzări ale modelelor premium Cadillac și Chevrolet, printr-o reprezentanță cu sediul în Zurich, Elveția.