General Motors se întoarce în Europa cu un startup de mobilitate

General Motors se întoarce în Europa cu un startup de mobilitate
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 19 nov 2021

General Motors pare că redescoperă Europa, dar deocamdată nu poate să facă mai mult decât să încerce noi segmente de business. Compania americană, care și-a păstrat în Elveția cartierul general al afacerilor de pe continent cu mărcile sale premium, a numit acum un nou director care are ca misiune crearea unui startup de mobilitate.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

General Motors a anunțat că l-a numit pe Mahmoud Samara în poziția de șef al celei mai noi afaceri din Europa a grupului, acesta fiind desemnat oficial președinte al GM Europe, începând cu data de 1 decembrie. „Europa este a doua cea mai mare piață și cu creșterea cea mai mare din lume, prezentând oportunități semnificative”, spune Samara, odată cu numirea sa în noua funcție. Anterior, el a condus Cadillac North America Sales, Service and Marketing.

Referitor la noua strategie pentru Europa, președintele GM, Steve Kiefer, a declarat că a fost desemnat „un talent de top dintr-un rol de senior, pentru a conduce transformarea operațiunilor europene”. „Misiunea lui este de a transforma operațiunile noastre curente într-un start-up non-tradițional de mobilitate în regiune”, spune Kiefer. „Vom lua decizii bine gândite despre unde și cum să concurăm în Europa”.

Producția de automobile din România a coborât la niveluri minime. Dacia și Ford, un nivel pe care nu l-au mai atins niciodată împreună CITEȘTE ȘI Producția de automobile din România a coborât la niveluri minime. Dacia și Ford, un nivel pe care nu l-au mai atins niciodată împreună

General Motors a renunțat în 2017 la toate operațiunile de producție și vânzări din Europa, pentru a-și reduce masiv costurile și pierderile operaționale. După închiderea activităților Chevrolet din Europa, GM a vândut marca Opel, pe care o deținea de aproape 100 de ani, către PSA Group (devenit Stellantis între timp). Singurele activități păstrate au fost simbolice: vânzări ale modelelor premium Cadillac și Chevrolet, printr-o reprezentanță cu sediul în Zurich, Elveția.

viewscnt
Afla mai multe despre
general motors europe
chevrolet europe
cadillac europe
gm europa