Mercedes-Benz pregătește o nouă platformă pentru furgonetele sale electrice

Mercedes-Benz pregătește o nouă platformă pentru furgonetele sale electrice
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 mai 2023

Divizia de furgonete a Mercedes-Benz pregătește o nouă platformă pentru furgonetele sale electrice, care va reduce costurile fixe cu 20% până la jumătatea deceniului, compania intenționând ca modelele electrice să reprezinte 50% din vânzările de furgonete până în 2030, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Furgonetele electrice ar trebui să reprezinte 20% din vânzări până în 2026, a spus divizia de furgonete a Mercedes-Benz, adăugând că se așteaptă la marje de două cifre pentru vânzările de modele cu emisii zero până la sfârșitul deceniului, scrie News.ro.

ULTIMA ORĂ Presa franceză: Dacia poate muta Spring în Maroc sau chiar în România CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Presa franceză: Dacia poate muta Spring în Maroc sau chiar în România

Toate modelele noi de furgonete de dimensiuni medii și mari se vor baza pe ceea ce Mercedes a descris ca fiind ”o arhitectură electrică inovatoare, modulară și scalabilă” numită VAN.EA.

Producătorii de automobile consacrați au început târziu să producă furgonete electrice comerciale, deschizând ușa altor producători de vehicule comerciale electrice (ECV) să obțină un punct de sprijin pe piață, cum a făcut-o în Europa marca Maxus, a companiei SAIC Motor din China.

Cererea clienților pentru camionete electrice a luat amploare și este de așteptat să depășească oferta pentru câțiva ani de acum înainte.

Mercedes a spus că vede ”un potențial de creștere semnificativ” în Statele Unite ale Americii pentru camionete comerciale mari premium și în China pentru camionete private de lux.

Compania se așteaptă ca vânzările directe online să depășească 20% până în 2026. În Europa, care reprezintă 60% din vânzările unității de autoutilitare, compania se așteaptă ca mai mult de 75% din vânzări să fie online până atunci.

Mercedes a declarat că intenționează să reducă costurile fixe în primul rând prin ”procesele de eficientizare și digitalizare”, vizând o reducere a acestora cu 20% până la jumătatea deceniului, comparativ cu 2019.

viewscnt
Afla mai multe despre
mercedes-benz
furgonete