Noul tren Metropolis produs de Alstom a sosit la Depoul Berceni, din Brazilia. Cu folie anti-grafitti

Noul tren Metropolis produs de Alstom a sosit la Depoul Berceni, din Brazilia. Cu folie anti-grafitti
Profit.ro
Profit.ro
scris 25 apr 2024

Noul tren Metropolis produs de Alstom Transport SA a sosit la Depoul Berceni, anunță Metrorex. Trenul are camere de supraveghere interioare și exterioare cu înregistrare și transmitere la bordul mecanicului a imaginilor din vagoane, are afișaj direcției de mers pe lateralele tuturor vagoanelor, sisteme de alarmare în caz de urgență, locuri special amenajate pentru persoanele cu dizabilități, folie anti-grafitti pentru protejarea geamurilor vagoanelor.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

”Astăzi, 25.04.2024, la ora 1:30, noul tren Metropolis produs de Alstom Transport SA a sosit la Depoul Berceni. Trenul cu indicativul 1402-2402, denumit "Giurgiu", face parte din lotul celor 13 trenuri destinate Magistralei 5, achiziționate pe baza contractului încheiat între Metroex și Alstom Transport SA, în 2 decembrie 2020, urmare a procedurilor legale de achiziție. Contractul are o valoare totală de 103.244.383,49 euro”, a informat Metrorex.

FOTO & VIDEO Mercedes lansează celebrul G Class în variantă electrică CITEȘTE ȘI FOTO & VIDEO Mercedes lansează celebrul G Class în variantă electrică

Noile trenuri Metropolis au prevăzute, conform specificațiilor din caietul de sarcini, dotări de ultimă generație, precum: camere de supraveghere interioare și exterioare cu înregistrare și transmitere la bordul mecanicului a imaginilor din vagoane; afișarea direcției de mers pe lateralele tuturor vagoanelor trenului; afișaje dinamice de tip LCD în interiorul vagoanelor cu prezentarea dinamică a hărții traseului și alte anunțuri; sisteme de alarmare în caz de urgență, dotate cu interfon pentru comunicarea dintre personalul de conducere tren și  călători; locuri special amenajate pentru persoanele cu dizabilități, inclusiv penttru utilizatorii scaunelor rulante; instalații de răcire și dezumidificare a aerului introdus prin ventilația forțată în fiecare vagon; lămpi de tip LED pentru iluminatul vagoanelor;  folie anti-grafitti pentru protejarea geamurilor vagoanelor la interior și exterior, scrie News.ro.

Fiecare tren are în dotare câte 6 vagoane și 216 locuri într-o dispunere longitudinală, iar capacitatea maximă este de 1200 pasageri.

Odată ajuns în depoul Metrorex, noul tren "Giurgiu",  va fi verificat și pregătit pentru etapele de probe și teste specifice.

Probele și testele necesare omologării de către Autoritatea Feroviară Română a primului tren se vor realiza conform programului de testare și a reglementărilor de siguranță în vigoare.

După finalizarea probelor și a obținerii omologării, trenul "Giurgiu" va parcurge 10 000 km după care Metrorex va recepționa trenul produs de Alstom Transport SA și îl va pune în funcțiune cu călători.

viewscnt
Afla mai multe despre
alstom
metrorex