Proleasing Motors, dealer Ford și BMW, își lărgește portofoliul cu Hyundai, prin achiziția rețelei Automar

Proleasing Motors, dealer Ford și BMW, își lărgește portofoliul cu Hyundai, prin achiziția rețelei Automar
scris 22 ian 2018

Proleasing Motors, delaer al mărcii Ford și, din 2013, și pentru marca BMW, a anunțat achiziția Automar Ploiești, dealer Hyundai, mărindu-și astfel oferta, rețeaua de showrrom-uri și numărul de service-uri.

Unul dintre cei mai puternici dealeri din România, Proleasing Motors, și-a extins portofoliul mărcilor vândute prin cumpărarea unui alt dealer, Automar Ploiești, specializat în marca Hyundai. Rețeaua Proleasign crește în acest fel la 5 showroom-uri și service-urile aferente, în 3 județe, Prahova, Buzău și Dâmbovița. Nu au fost oferite cifre privind valoarea tranzacției.

Automar a avut în 2016 o cifră de afaceri 7,2 milioane de lei (aproximativ 1,6 milioane de euro) și un profit brut de 141.553 lei (aproximativ 32.000 de euro). Proleasing Motors a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 114 milioane de lei (25,3 milioane de euro) și un profit brut de 5,3 milioane de lei (circa 1,1 milioane de euro).

Automar, intrat în business-ul auto ca service și magazin de piese, a devenit dealer Hyundai în 2011, în ultimii 7 ani dezvoltându-și atât showroom-ul cât și servie-ul la standerdele mărcii coreene. În această perioadă a vândut circa 400 de vehicule Hyundai. 

“Este un pas important în dezvoltarea Proleasing Motors. Pentru 2018, ne-am propus integrarea funcțională a dealer-ului Automar în structurile noastre prin completarea ofertelor cu marca Hyundai și creșterea capacității de service a Grupului. Acest pas aduce cu el un nou statut, care ne va întări poziția pe piață, ne va conferi mai multă stabilitate, cât și posibilitatea de a ne dezvolta în continuare. Pe de altă parte, preluăm o marcă dezvoltată de-a lungul timpului prin profesionalism, o valoare comună cu brandul Proleasing Motors. Noua divizie va funcționa ca un centru de profit al companiei, orientat către vânzarea și întreținerea de automobile Hyundai; în același timp, vom derula și activități de service multimarcă. Ne-am propus ca, anul acesta, să livrăm mai mult de 125 de unități Hyundai și să depășim 5.000 de intrări în service.”, a declarat Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.

Proleasing pregătește investiții de 100.000 euro în echipamente și spații, dar și recrutarea de noi angajați în următoarele luni.

Proleasing și-a început activitatea ca firmă de leasing (Proleasing IFN) și și-a extins-o ca dealer Ford și, ulterior, ca dealer BMW (Proleasing Motors).

China rămâne cea mai mare piață auto din lume, pentru al nouălea an consecutiv CITEȘTE ȘI China rămâne cea mai mare piață auto din lume, pentru al nouălea an consecutiv

Pe parcursul a 16 ani de activitate, Proleasing a câșigat de 4 ori titlul de Chairman Award - cea mai înaltă distincție pentru dealerii din rețeaua Ford, a fost desemnat dealerul anului 2016 în Customer Care - în rețeaua națională BMW, a fost numit Campion în Business al anului 2016, cât și de 12 ori Laureat al Topului Firmelor Prahovene, unde a fost distins cu Prima Poziție în categoria companiilor medii.

Proleasing Motors a derulat activități de vânzare și reparație în 3 centre autorizate Ford, din Ploiești, Buzău și Târgoviște și un centru integrat BMW, deschis în anul 2013. În anul 2016 a fost lansată o divizie independentă de comerț cu automobile rulate, iar în 2017 compania a demarat promovarea mai multor platforme online de comerț cu piese de schimb și accesorii originale.

viewscnt
Afla mai multe despre
proleasing
automar
dealer hyundai