Renault numește un nou șef la divizia Mobilize și revine cu mașini electrice pe piața din China

Renault numește un nou șef la divizia Mobilize și revine cu mașini electrice pe piața din China
scris 8 oct 2021

Divizia de mobilitate a grupului Renault face tot mai mulți pași pentru a deveni un pilon al revenirii companiei franceze în zona de profit și dezvoltare. Mobilize a anunțat instalarea unui nou șef, în timp ce în China a lansat modelul Limo, destinat exclusiv închirierii.

Prezentat ca o soluție de mobilitate pentru clienții companiei, oferind „energie, mobilitate și servicii de date”, Mobilize este unul dintre instrumentele cu care Luca de Meo se luptă pentru redresarea Renault și relansarea profitabilă a vânzărilor. Astăzi, Renault a anunțat că Mobilize va avea un nou șef, tot o femeie, Fedra Ribeiro, care va primi postul de Chief Operation Officer. Ribeiro vine de la Bosch, unde a fost vicepreședinte pentru mobilitate progresivă și i se va subordona direct lui Clotilde Delbos, cea care a condus intermar Renault Group până la sosirea lui Meo și care este CFO al întregului grup și CEO al Mobilize.

 „Sunt încântată să primim pe Fedra Ribeiro în echipa Mobilize. Experiența ei în zona de soluții de mobilitate și mai mult decât atât va fi un asset pentru accelerarea tranziției către ecosystemul electric de mobilitate. Împreună vom contrui viitorul Renault Group mergând dincolo de mașini și creând valoarea pentru clienții noștri”, a declarat Clotilde Delbos, cea care a primit misiunea de a pune pe picioare această nouă divizie a Renault Group, ca parte în cadrul Renaulution, planul de redresare al lui Luca de Meo.

Fedra Ribeiro a mai lucrat pentru Volkswagen, Raytheon și SPX. În 2020, a fost nominalizată ca una dintre femeile cele mai influente în zona de mobilitate.

A fost publicată și informația potrivit căreia primul automobil pe care se va baza Mobilize, numit Limo, se lansează în China, o piață de pe care, teoretic, Renault a ieșit. Acum revine cu acest nou model, care în Europa nu va fi disponibil pentru vânzare, ci doar pentru servicii de tip abonament sau închirieri pe termen lung. Momentul marchează revenirea pe cea mai mare piață de vehicule electrice din lume și ar putea să marcheze discret faptul că producătorul francez s-a răzgândit în privința ieșirii de pe această piață.

Detaliul cel mai important ar fi cel legat de vânzarea acestei mașini în sistemul de retail, cu un preț de circa 140.000 de yuani (20.000 de euro), deși compania precizase că mașina nu va fi vândută, ci doar închiriată.

VIDEO & FOTO Rolls Royce a prezentat primul său model electric \ CITEȘTE ȘI VIDEO & FOTO Rolls Royce a prezentat primul său model electric "superluxos" și a anunțat când devine marcă exclusiv electrică

Renault – Mobilize Limo este o mașină construită de noii parteneri ai Renault din China, Jiangling, care au experiență în vehicule electrice și o rețea necesară pentru vânzarea mașinii.

Limo este un vehicul de clasă medie, cu o lungime de 4,67 metri, cu un ampatament de 2,75 metri și o serie de echipamente și dotări care pot satisface exigențele clienților de nivel up-market. Propulsia este exclusiv electrică, oferă 450 – 500 km autonomie și

Renault a începtat să mai producă și să mai vândă în china modelul K-ZE, similar cu Dacia Spring, după ce vânzările sale pe piața locală au fost nesatisfăcătoare.

Renault a mai semnat un acord și cu Geely, proprietarii Volvo, pe baza căruia ar putea să înceapă un nou parteneriat pe piața chineză.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault
mobilize
limo
masini electrice renault
piata auto china