Retailer: Vânzările de vehicule electrice vor crește cu aproximativ 20%

Retailer: Vânzările de vehicule electrice vor crește cu aproximativ 20%
scris 8 iul 2021

Vânzările de vehicule electrice (trotinete, biciclete, scutere, hoverboard-uri, accesorii pentru categorie) vor crește anul acesta cu aproximativ 20%, pe fondul cererii mai mari pentru astfel de produse, ca răspuns la traficul aglomerat din marile orașe, și din dorința utilizatorilor de a petrece mai mult timp în aer liber, concomitent cu intrarea pe piață a mai multor produse, mai fiabile și mai accesibile.

evoMAG se așteaptă la vânzări de peste 5.000 de trotinete electrice, scutere electrice si biciclete electrice în 2021 și investește permanent în diversificarea portofoliului de produse.

FOTO BMW lansează noua generație Seria 2 Coupe, mai mare și cu motoare mai puternice CITEȘTE ȘI FOTO BMW lansează noua generație Seria 2 Coupe, mai mare și cu motoare mai puternice

„Urmărind tendințele din Vest, unde micro-mobilitatea electrică a devenit un fenomen social, am considerat încă de la început categoria de vehicule electrice ca fiind una strategică. În 2019, când am lansat categoria, am intrat în forță pe această nișă, cu un stoc mare de produse și foarte multe modele, și ne-am asigurat că vom avea și infrastructura necesară pentru a oferi suport constant, la un nivel foarte ridicat; de aici și înființarea service-ului pentru trotinete electrice, dar și preocuparea permanentă pentru dezvoltarea portofoliului de produse”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că cea mai nouă categorie de produse adăugată este cea a scuterelor electrice, tot mai apreciate de români, datorită fiabilității acestora și pentru care sunt dispuși să aloce, în medie, 8.000 de lei.

Trotinetele electrice rămân în topul preferințelor românilor, bugetul alocat pentru achiziția unei trotinete electrice fiind, în medie, de 2.000 de lei, potrivit datelor evoMAG.

În mod obișnuit, clienții care își doresc o trotinetă electrică încep prin a achiziționa produse mai ieftine. Suntem însă în momentul în care deja, cea mai mare parte dintre clienții interesați de aceste produse își cumpără o a doua trotinetă electrică (pentru a o înlocui pe prima) mai rezistentă, mai fiabilă, mai ușoară și cu o autonomie mai mare și, pentru care sunt dispuși să plătească mai mult.

Cât privește profilul clienților pentru trotinetele electrice, acestea sunt achiziționate cu precădere de bărbați (reprezentând 80% dintre cumpărători), cu vârste cuprinse între 25 și 40 de ani, care, fie sunt pasionați de mișcare și activități în aer liber, fie vor să găsească o alternativă la aglomerația din marile orașe și să economisească timp în trafic.

viewscnt
Afla mai multe despre
trotinete electrice
evomag