Rivalii Toyota și Suzuki se pregătesc să devină parteneri pentru a face față schimbărilor rapide din industrie

Rivalii Toyota și Suzuki se pregătesc să devină parteneri pentru a face față schimbărilor rapide din industrie
scris 12 oct 2016

Toyota Motor ar putea încheia un parteneriat cu Suzuki pentru a face față provocărilor tehnologice și a se alinia tendinței de consolidare a industriei auto globale, au anunțat miercuri cele două companii.

Anunțul vine după ce, la începutul anului Toyota a preluat integral producătorul de mașini de talie mică Daihatsu, la care deținea, anterior, o participație de 51,2%, în încercarea de a-și consolida poziția pe piețele din Indonezia și Malaysia, unde Daihatsu are o cotă de peste 15%.

Suzuki, al patrulea mare producător auto japonez, este specializat tot pe segmentul mașinilor de talie mică și rivalizează, pe piața niponă, cu Daihatsu.

Într-o declarație comună, Toyota și Suzuki au afirmat că, pentru a ține pasul cu schimbările din industria auto gloablă, este nevoie de tot mai multă cooperare. Schimbările vizează reducerea consumului și a poluării, trecerea la automobile electrice, dar, mai ales, dezvoltarea mașinilor fără șofer, care par să reprezinte viitorul industriei auto.

Afacerile cu mașini au accelerat în august, cu un avans de 21,6% CITEȘTE ȘI Afacerile cu mașini au accelerat în august, cu un avans de 21,6%

“Pe lângă activitatea de cercetare-dezvoltare la care lucrează fiecare în parte, este foarte important să ai parteneri care au aceleași scopuri și pasiuni”, a spus Akio Toyoda, președintele Tpyota.

Ambii producători au declarat că explorarea posibilităților de colaborare abia a început, adăugând că vor continua să concureze una cu cealaltă și vor rămâne deschise către parteneriate cu alte companii.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
toyota
daihatsu
suzuki
masini
industria auto
cercetare
parteneriat