Șeful Magneti Marelli și Mopar, Pietro Gorlier - viitorul șef al Fiat Chrysler Europa. Misiune extrem de dificilă

Șeful Magneti Marelli și Mopar, Pietro Gorlier - viitorul șef al Fiat Chrysler Europa. Misiune extrem de dificilă
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 26 sep 2018

Divizia europeană a Fiat Chrysler Automobiles, cea care se ocupă, practic, de ceea ce a reprezentat grupul Fiat anterior fuziunii dintre cele două grupuri, va fi condusă de un italian, Pietro Gorlier, care în prezent este Chief Operating Officer al FCA, dacă informațiile neoficiale se vor confirma.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Fiat Chrysler Automobiles va avea un nou șef pentru operațiunile din Europa în persoana lui Pietro Gorlier, unul din oamenii crescuți de Sergio Marchionne în toată perioada în care el s-a aflat în fruntea FCA. Acesta ar urma să fie numit în noua poziție prin decizia Consiliului de Administrație, potrivit Automotive News, el fiind preferat de noul CEO, Mike Manley.

Anterior, divizia a fost condusă de Alfredo Altavilla, însă acesta a demisionat imediat după decesul lui Marchionne și după numirea lui Manley în locul acestuia.

Numirea lui Pietro Gorlier face parte dintr-un amplu proces de restructurare a companiei, demarată de noul șef. Gorlier are în acest moment în directa coordonare Magneti Marelli, care se află în plin proces de spin off și, respectiv, vânzare către investitori strategici, și Mopar, companie care, de asemenea, produce componente auto.

FOTO Posibila Dacia Arkana, versiunea de serie - la teste sub camuflaj, pe Transalpina CITEȘTE ȘI FOTO Posibila Dacia Arkana, versiunea de serie - la teste sub camuflaj, pe Transalpina

Misiunea viitorului șef al activității FCA în Europa, în special Fiat, este una extrem de dficilă, dat fiind faptul că marca italiană nu se află într-o perioadă strălucită, cu o gamă mult diminuată și vânzări în scădere, în special din cauza efectului diesel. Chiar și mărcile premium, Alfa Romeo și Maserati, au nevoie de o atenție sporită, dat fiind faptul că presiunea concurenței din Europa și absența unor investiții masive pentru înnoirea portofoliului le-ar putea pune în situații dificile în perioada următoare.

viewscnt
Afla mai multe despre
fiat
chrysler
fca
pietro gorlier
mike manley
sergio marchionne