Grupul francez Europcar Mobility, printre cei mai mari jucători din sectorul închirierilor auto, își extinde rețeaua de francize pe mai multe piețe, inclusiv în România și în Republica Moldova, cu două noi francize sub brandul Global®.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Grupul a lansat 10 noi francize cu un total de 115 centre de închirieri auto, în România, Cehia, Republica Moldova, Liban, Panama, Saint Martin, Gabon, Arabia Saudită, Ecuador și Qatar.
Dintre noile francize, șase operează sub marca Europcar®, trei sub marca Global® (România, Moldova și Cehia) și una sub marca InterRent®.
Europcar era deja prezent pe piața românească, cu un număr de 12 puncte de închirieri în București și alte mari orașe din țară, printre care Iași, Constanța, Timișoara și Cluj-Napoca.
Europcar Mobility Group, printre jucătorii majori din sectorul închirierilor de vehicule, furnizează și servicii de car-sharing și scooter-sharing, fiind activ în peste 140 de țări, prin intermediul subsidiarelor proprii și al rețelei de francize și parteneri.
Grupul are peste 12.000 de angajați și operează o flotă de 350.000 de vehicule la nivel global. Printre principalii concurenți ai Europcar, inclusiv în România, se numără Avis, Hertz și Sixt.