Uber va reduce cheltuielile pentru marketing și va trata angajarea ca pe un „privilegiu”, a declarat directorul general Dară Khosrowshahi într-un e-mail trimis angajaților.
„Este clar că piața se confruntă cu o schimbare seismică și trebuie să reacționăm în consecință”, a spus Khosrowshahi, conform CNBC.
Uber se va concentra acum pe obținerea profitabilității pe baza free cash flow-ului, mai degrabă decât pe EBITDA, a adăugat acesta.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

Anterior a fost relatat că unii șoferi ai Uber și Lyft din Statele Unite iau în considerare să se retragă de pe platformele de transport bazate pe aplicații, deoarece alimentarea cu carburanți devine mai costisitoare, unii considerând că suprataxele nou anunțate de companii sunt ”insultătoare”.
Uber și-a îmbunătățit previziunile privind profitul la începutul acestei luni, anticipând o creștere mai rapidă decât se aștepta a cererii de transport în comun.
Ambele companii, totuși, se confruntă cu perspectiva ca șoferii să renunțe la serviciile de transport, deoarece prețurile mari ale carburanților le fac o gaură în buzunare.