Vânzările Toyota în Europa continuă să crească peste media pieței

Vânzările Toyota în Europa continuă să crească peste media pieței
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 10 mai 2024

Toyota a reușită să realizeze o nouă creștere a vânzărilor pe piața europeană, în condițiile unei piețe în declin, ceea ce a condus la o nouă majorare a cotei de piață a grupului japonez.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Toyota Motor Europe  a vândut în primul trimestru al acestui an 319.737 de vehicule în regiune, reușind să-și îmbunătățească cota de piață la 7,3%, în creștere cu +0,2 puncte față de anul precedent.

FOTO Umbrărescu a adus mari utilaje la tunelurile Lugoj-Deva, pentru care a angajat mineri CITEȘTE ȘI FOTO Umbrărescu a adus mari utilaje la tunelurile Lugoj-Deva, pentru care a angajat mineri

Marca Toyota reușește astfel să rămână a doua cea mai vândută din Europa, după Volkswagen, depășind Renault. Brandul premium Lexus a crescut de asemenea cu 48%. Pe segmentul de vehicule comerciale, Toyota a avut de asemenea o creștere bună, de 22%, compania punând rezultatul pe seama ofertei electrificate.

Vânzările de autovehicule electrificate (în special hibride și PHEV) au ajuns la 72% din vânzările totale ale mărcilor grupului Toyota, respectiv 229.742 unități. Cele mai mari vânzări de propulsii hibride au fost cele ale lui Yaris Cross Hybrid (49.186) și Corolla Hybrid (41.000).

FOTO Citroen atacă pe un front nou Dacia, cu un rival pentru Duster CITEȘTE ȘI FOTO Citroen atacă pe un front nou Dacia, cu un rival pentru Duster

„Suntem încântați că impulsul nostru de vânzări a continuat să crească în primul trimestru al anului 2024. Comenzile pentru produse hibride, hibride plug-in, pile de combustie și produse electrice cu baterii rămân la un nivel ridicat, reconfirmând entuziasmul clienților pentru abordarea noastră cu mai multe căi pentru reducerea carbonului și puterea produselor, mărcilor și partenerilor noștri de vânzare cu amănuntul”, a declarat Matt Harrison, Chief Corporate Officer, Toyota Motor Europe.

Cea mai mare parte a vânzărilor din primul trimestru au fost realizate de brandul Toyota, cu 300.577 de vehicule, cu 8% în plus față de anul precedent. Cele mai vândute modele ale mărcii au fost gama Yaris, gama Corolla și noul Toyota C-HR.

VIDEO Lapoviță și ninsoare, vânt puternic și minus 5 grade pe Transalpina. S-au stopat acțiunile de deszăpezire CITEȘTE ȘI VIDEO Lapoviță și ninsoare, vânt puternic și minus 5 grade pe Transalpina. S-au stopat acțiunile de deszăpezire

Vestea bună pe zona de electrificare este că au crescut vânzările de vehicule electrice cu 39% față de anul precedent, la 10.229 de vehicule, în condițiile în care Toyota are un singur model disponibil.

Vânzările Toyota Professional au atins un volum de 40.852 de vehicule, o creștere de +22% față de anul precedent, din care pickup-ul Hilux a reprezentat 16.783 unități, iar vanurile Proace City au însumat 15.881 vehicule.

viewscnt
Afla mai multe despre
toyota vanzari
toyota europa
lexus