Volkswagen ar putea renunța la sponsorizarea mai multor cluburi de fotbal din campionatul Germaniei

Volkswagen ar putea renunța la sponsorizarea mai multor cluburi de fotbal din campionatul Germaniei
scris 22 nov 2015

Volkswagen ar putea renunța la sponsorizarea mai multor cluburi de fotbal din Germania, inclusiv echipele din Bundesliga Hannover 96 și Schalke 04, pentru a reduce costurile aflate în urcare puternică pe fondul scandalului emisiilor poluante, potrivit săptămânalului german Bild am Sonntag, citat de Reuters.

Cel mai mare constructor auto din Europa alocă aproximativ 1,5 milioane euro pe sezon pentru fiecare club de fotbal sponsorizat. Alături de Hannover 96 și Schalke 04, grupul german acordă sponsorizări echipelor Werder Bremen (Bundesliga) și 1860 Munchen (divizia a doua).

Totodată, Volkswagen ar putea renunța și la sponsorizările anuale de 5 milioane euro acordate echipei de hochei pe gheață Grizzlys Wolfsburg, potrivit publicației germane, care precizează că reprezentanții Volkswagen nu au luat până în prezent o decizie oficială.

Grupul auto se confruntă cu cel mai mare scandal din istoria sa, după ce a admis în septembrie că a folosit un dispozitiv ilegal pentru a manipula rezultatele testelor de laborator privind nivelul emisiilor de gaze în cazul a 11 milioane de mașini diesel.

Vineri, Volkswagen a anunțat că va reduce cu 1 miliard de euro investițiile programate pentru 2016, de la aproximativ 13 miliarde de euro în acest an. De asemenea, grupul a decis să amâne lansarea modelului electric Phaeton și să se concentreze asupra proiectelor esențiale.

Analiștii estimează că scandalul emisiilor ar putea genera costuri cu amenzi, litigii și reparații de peste 40 miliarde de euro.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
volkswagen
vw
fotbal
cluburi
germania
bundesliga
emisii