Companiile Grupului CEZ restricționează contactul direct cu consumatorii și clienții

Companiile Grupului CEZ restricționează contactul direct cu consumatorii și clienții
scris 13 mar 2020

Grupul ceh CEZ a anunțat că, în contextul epidemiologic actual, restricționează până pe 31 martie contactul direct cu consumatorii și clienții, iar toate serviciile tehnice și comerciale vor fi oferite în mediul online și telefonic.

Astfel, începând de joi, ora 14:00, centrele de relații cu clienții CEZ Vânzare din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea, precum și birourile din Timișoara, Iași și Reșița, își vor suspenda activitatea până la data de 31 martie, scrie News.ro.

De asemenea, operatorul Distribuție Oltenia suspenda activitatea centrelor sale de relații cu utilizatorii din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea în perioada 12 martie – 31 martie.

ULTIMA ORĂ Guvernul închide temporar mai multe puncte de trecere la frontieră CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Guvernul închide temporar mai multe puncte de trecere la frontieră

”Furnizorul de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare ia toate măsurile pentru protejarea angajaților și clientilor săi, dispunând suspendarea activității care implică aglomerări de spații și contact direct.

Clienții CEZ Vânzare sunt încurajați să mute dialogul cu furnizorul lor de energie electrică și gaze naturale în mediul online, prin folosirea aplicatiei My CEZ, apelarea Info Liniei CEZ, utilizarea chatului online, a formularului de înregistrare al sesizărilor sau accesarea website-urilor oficiale ale CEZ.

”Încă de la începutul primelor cazuri de îmbolnăviri cu Covid-19 confirmate la nivel național, furnizorul CEZ Vânzare a intensificat măsurile sanitare de prevenție din centrele sale de relații cu clienții, ca parte a unui comportament responsabil menit să protejeze atât siguranța angajaților săi, cât și cea a clienților. Întrucât situația epidemiologică este în continuă evoluție, furnizorul CEZ Vânzare suspendă activitatea centrelor sale de relații cu clienții în perioada 12 martie – 31 martie 2020. Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților casnici și economici în vederea preluării și solutionării tuturor solicitărilor acestora”, precizează compania.

Toate activitățile derulate de centrele de relații cu clienții CEZ Vânzare pot fi efectuate cu ușurință prin intermediul canalelor de comunicare online: portalul și aplicația mobilă MYCEZ, Info Linia CEZ, chatul cu un consultant CEZ Vânzare, dar și formularul de înregistrare al sesizărilor sau prin e-mail ori fax.

La rândul său, operatorul Distribuție Oltenia, tot din Grupul CEZ, suspendă activitatea centrelor sale de relații cu utilizatorii din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea în perioada 12 martie – 31 martie 2020.

”Pentru prevenția și protejarea împotriva infecției cu Covid-19 a angajaților din  centrele de relații cu utilizatorii Distribuție Oltenia și a consumatorilor de energie din aria operațională DEO, operatorul de distribuție a dispus suspendarea activității din centre începând de azi, 12 martie, ora 14:00 până la 31 martie 2020. Consumatorii de energie din zona Olteniei, inclusiv județele Argeș și Teleorman, au la dispoziție canalele de comunicare alternative în dialogul cu operatorul”, informează Distribuție Oltenia.

Consumatorii de energie pot primi toate informațiile necesare prin intermediul Info Tel, prin email sau prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor.

”Menționăm că toată activitatea tehnică se va derula în continuare în aceleași condiții, echipele operative fiind pregătite să intervină prompt pentru remedierea oricăror deficiențe în alimentarea cu energie electrică în această perioadă. Mai mult, au fost dispuse măsuri suplimentare astfel încât, toate locurile de consum ale instituțiilor spitalicești, precum și cele unde au fost declarate persoane în carantină sunt monitorizate pentru asigurea continuității în alimentarea cu energie electrică”, precizează compania.

viewscnt
Afla mai multe despre
cez
clienti
consumatori