E.ON Energie și Engie România - amendate. Furnizorii le vor plăti penalități clienților finali care nu au primit răspunsuri în termenul legal. Ce sumă trebuie să vi se achite

E.ON Energie și Engie România - amendate. Furnizorii le vor plăti penalități clienților finali care nu au primit răspunsuri în termenul legal. Ce sumă trebuie să vi se achite
Profit.ro
Profit.ro
scris 5 iul 2021

Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) a anunțat luni că a amendat E.ON Energie României cu 310.000 lei și Engie România cu 90.000 lei, din cauză că au întârziat cu transmiterea răspunsurilor la sesizările clienților finali referitoare la facturarea serviciului de furnizare a gazelor naturale. În plus, furnizorii le vor plăti penalități clienților finali care nu au primit răspunsuri în termenul legal.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”Prin acțiunile de control desfășurate, ANRE a verificat, prin metoda eșantionării, respectarea prevederilor Standardului de performanță pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 37/2007, cu modificările și completările ulterioare, referitoare la îndeplinirea de către furnizori a obligației de a răspunde, în termen de 15 zile, la sesizările clienților finali referitoare la facturarea serviciului de furnizare a gazelor naturale. În urma finalizării acțiunilor de control, s-au constatat întârzieri în transmiterea răspunsurilor la sesizările clienților finali referitoare la facturarea serviciului de furnizare a gazelor naturale, fiind aplicate sancțiuni contravenționale în valoare totală de 400.000 lei, după cum urmează: E.ON Energie România (cota de piață 41,33%) - 310.000 lei; Engie România (cota de piață 47%) - 90.000 lei”, a anunțat autoritatea.

Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România

Totodată, s-a dispus furnizorilor să plătească clienților finali care nu au primit răspunsuri în termenul legal, penalitățile datorate în conformitate cu prevederile Standardului de performanță pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 37/2007, cu modificările și completările ulterioare, astfel: 30 de lei pentru nerespectarea termenului de răspuns de 15 zile de la data înregistrării solicitării; 5 lei pentru fiecare zi suplimentară de întârziere, scrie News.ro

Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în program CITEȘTE ȘI Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în program

”De altfel, în conformitate cu prevederile Standardului de performanță pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 37/2007, cu modificările și completările ulterioare, furnizorii de gaze naturale au obligația de a plăti în mod automat clienților finali penalitățile datorate pentru nerespectarea termenelor și pentru zilele suplimentare de întârziere”, mai arată ANRE.

viewscnt
Afla mai multe despre
e.on energie
engie românia
anre