Ministrul Energiei anunță mesajul noului directorat al Hidroelectrica: Când vor fi reglate facturile

Ministrul Energiei anunță mesajul noului directorat al Hidroelectrica: Când vor fi reglate facturile
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 dec 2023

Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, anunță că noul directorat de la Hidroelectrica a promis că în maximum trei luni va pune la punct sistemele informatice ale companiei astfel încât consumatorii să aibă toate lucrurile în regulă.

Eveniment Profit
Profit.ro organizează cea de-a patra ediție a evenimentului IMM, o dezbatere pe teme ce preocupă antreprenorii mici și mijlocii în această perioadă, reunind reprezentanți ai autorităților, antreprenori și manageri de companii, organizații patronale, investitori, finanțatori și consultanți de business.
Evenimentul va fi organizat cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto) si UniCredit Bank.

Urmărește-ne și pe Google News

Ministrul Energiei a fost întrebat, la Prima News, despre situația facturilor de la Hidroelectrica și când va fi remediată această situație.

„Hidroelectrica nu a fost niciodată o companie furnizoare. Ea nu a emis facturi, nu a avut niciun sistem pregătit, în vârful crizii energetice i s-a dat acest mandat, tocmai pentru că era o problemă în sistem.  Și a venit cu acele prețuri mai mici și a pus presiune și pe ceilalți furnizori să scadă prețurile și să furnizeze un serviciu corect pentru români.

SURPRIZĂ Noul proprietar grec al Enel România vrea să instaleze o rețea de fibră optică pe care să o închirieze operatorilor telecom. Intră și în imobiliare CITEȘTE ȘI SURPRIZĂ Noul proprietar grec al Enel România vrea să instaleze o rețea de fibră optică pe care să o închirieze operatorilor telecom. Intră și în imobiliare

De aceea, într-un fel, îi înțeleg omenește că în decurs de un an să fii de la zero la cel mai mare furnizor de energie electrică din România, nu e un proces simplu. Acolo există o nouă conducere acum la Hidroelectrică, cred că de o săptămână, maxim două, și a fost una dintre solicitările mele către această nouă conducere, către noul directorat, puneți ordine în zona de furnizare.

Mi-au promis că în maxim trei luni de zile vin la zi și își pun toate sistemele informatice la punct, astfel încât românii și consumatori casnici, și consumatori non casnici să aibă lucrurile în bună regulă”, a afirmat Sebastian Burduja.

El a explicat și motivul pentru care în criza energetică au fost înregistrate facturi greșite.

MAE: Ostatic cu cetățenie israeliano-română, decedat în Fâșia Gaza CITEȘTE ȘI MAE: Ostatic cu cetățenie israeliano-română, decedat în Fâșia Gaza

„În criza energetică au fost facturi greșite, cu zero-uri în plus, tocmai pentru că atunci guvernul a intervenit destul de mult în piață, au fost cred șapte ordonanțe de urgență și legile de aprobare a lor în Parlamentul României, cu amendamente aferente, cu noi categorii de beneficiari și atunci piața a fost bulversată. Furnizorii au nevoie de trei, patru luni de cât ori se schimbă această schemă de plafonare - compensare și este un argument în plus pentru a menține schemă așa cum este ea, pentru a nu mai avea aceste deregleri pe lanț”, a declarat ministrul Energiei.

viewscnt
Afla mai multe despre
hidroelectrica
facturi