ING lansează conturi deschise 100% online, fără comisioane, pentru clienții altor bănci

ING lansează conturi deschise 100% online, fără comisioane, pentru clienții altor bănci
scris 22 ian 2020

ING Bank încearcă să atragă clienți care au carduri de debit la alte bănci lansând pentru aceștia un cont ce poate fi deschis 100% online, de pe telefonul mobil. Noii clienți astfel atrași vor avea comisioane zero dacă au lunar intrări de cel puțin 700 de lei în cont și fac cel puțin o plată.

Deschiderea contului fără niciun drum în sucursală este posibilă de luna aceasta, prin aplicația ING Home'Bank de pe telefoanele mobile, banca trimițând și cardul prin curier fără costuri adiționale. Procedura durează doar 10 minute, imediat putând fi activată opțiunea de plată cu telefonul.

Produsul este disponibil doar pentru clienți noi peste 18 ani, cu rezidență fiscală în România și care au deja un card de debit atașat unui cont la o altă bancă, aflată tot România.

"Serviciul pe care îl lansăm și timpul scurt necesar pentru a deveni client ING prin procesul 100% online reconfirmă promisiunea băncii de a răspunde așteptărilor clienților în ceea ce privește rapiditatea cu care lansează pe piață noi funcționalități. Această inovație a fost prioritară pentru noi în contextul în care clienții ING se bazează pe telefonul mobil, care e principalul lor canal de banking", spune Javier Montes Pita, Head of Retail Banking, ING Bank România.

SONDAJ Românii economisesc mai puțin, în pofida creșterii salariului mediu pe economie. 3 din 4 români cred că Pilonul II ar trebui menținut CITEȘTE ȘI SONDAJ Românii economisesc mai puțin, în pofida creșterii salariului mediu pe economie. 3 din 4 români cred că Pilonul II ar trebui menținut

O ofertă similară cu comisioane zero pentru clienții care deschid conturi noi 100% online prin aplicația George a lansat anul trecut și BCR, tot cu condiții mai bune decât cele valabile în cazul clienților cu conturi și carduri deschise în trecut prin proceduri clasice în agenții.

La ING Bank, spune Pita, aproximativ 90% dintre interacțiunile dintre clienți și bancă au loc în aplicație, unul din patru credite pentru persoane fizice este contractat în Home'Bank și peste 150.000 de clienți ING plătesc la magazin cu telefonul, fie cu ING Pay (Android), fie cu Apple Pay.

Potrivit băncii, procesul 100% online de a deveni client al băncii aduce toate facilitățile unui cont complet la ING : comisioane 0 pentru clienții cu venituri recurente de minimum 700 lei și minimum o plată pe lună, alertele gratuite Push, identificarea bazată pe amprentă sau trăsături faciale, funcționalitatea plată către un prieten/ încasare de la un prieten care are cont ING utilizând coduri QR sau numărul lui de telefon, posibilitatea de a economisi bani rapid și eficient și oportunitatea de a investi online în fonduri mutuale.

Noul serviciu completează ING Home'Bank, aplicația despre care banca spune că este cel mai frecvent folosită în România, cu peste un million de utilizatori care o accesează, în medie, o dată la două zile. Traficul pe platformă a crescut cu aproximativ 50% de la un an la altul, precizează banca.

viewscnt
Afla mai multe despre
ing bank
cont online