Raiffeisen Bank va scoate aparatele POS din cele peste 400 de sucursale. Nu mai erau folosite, spun reprezentanții băncii. Clienții pot scoate cash din bancomate și mașinile multifuncționale.
ULTIMA ORĂ Nouriel Roubini, "Dr. Doom", vine în România. Detalii AICI
Băncile continuă să reducă încărcarea pe unitățile bancare și să împingă clienții către servicii automate. Raiffeisen va scoate aparatele Point of Sales din sucursale.
“Nu erau folosite”, spun reprezentanții băncii. “Ele erau instalate în toate unitățile (peste 400 azi) și se foloseau la scoaterea de cash. Nu mai erau folosite de clienți – avem ATM-uri și MFM-uri. În plus, toți clienții persoane fizice deținători de pachete de cont curent Zero Tot și Zero Simplu, beneficiază de retrageri gratuite de la toate ATM-urile instalate în România”.
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Comisionul pentru retragere de la POS instalat la ghișeul băncii era de 1% din suma retrasă, sau minimum 2 lei, în timp ce comisionul de retragere de la bancomatele băncii este 0.
„Orice pas pe care îl facem in direcția eliminării unor produse sau servicii din portofoliu ține cont strict de gradul de utilizare de către clienți. Strategia noastră este de simplificare a gamei de produse si servicii”, spun reprezentanții băncii.
La Banca Transilvania comisionul de retragere de la POS instalate la ghișee este de 0,1%, în timp ce comisionul de retragere de la ATM este 0.
La BCR, comisionul pentru aceeași operațiune este de 2%, minimum 15 lei, pentru sume sub 3.000 de lei, în timp ce pentru retragerile de la bancomatele băncii nu există comision.
La ING nu mai există opțiunea de retragere numerar de la ghișee, după ce banca a închis toate casieriile fizice.
Raiffeisen Bank a încheiat primul semestru al acestui an cu un profit net de 384 milioane de lei, față de 423 milioane de lei în S1/2018. Activele totale ale Raiffeisen Bank au crescut în primul semestru al acestui an până la 40 miliarde lei (creștere de 5% an la an).
Banca are în portofoliu peste 2 milioane de clienți persoane fizice, aproximativ 92.000 de IMM-uri și 5.800 de corporații.