Doar că perioada de nefuncționare a serviciilor s-a prelungit și luni, după cum reclamă unii clienți. Concret, clienții susțin că nu pot accesa serviciul de internet banking și că nu au astfel acces la conturile lor și la tranzacții.
Într-un răspuns oferit clienților pe pagina de Facebook a băncii, reprezentanții Intesa arată că lipsa accesului la internet banking este cel mai probabil un efect al unor erori de după fuziune și recomandă clienților să revină mai târziu.
Alți clienți au reclamat că nu pot utiliza cardurile, în lipsa unui cod pin valid.
Totodată, clienții mai reclamă și că nu le răspune nimeni în call-center să le lămurească situația.
Contactați de Profit.ro, reprezentanții băncii spun că au existat probleme cu internet bankingul, mai exact cu înrolarea clienților First Bank, dar că acestea s-au rezolvat. Reluăm mai jos mesajul băncii:
"Vă mulțumim pentru solicitare și pentru interesul acordat procesului de integrare.
În primul rând, dorim să menționăm că toate sucursalele noastre sunt pe deplin operaționale. Totuși, ne confruntăm cu un trafic excepțional, pe care încercăm să îl gestionăm prin toate canalele disponibile.
În urma migrării sistemelor IT din weekend, am identificat dificultăți izolate legate de activarea cardurilor, în special în ceea ce privește recepționarea codului PIN prin SMS. SMS-urile au fost trimise anterior către clienți cu o perioadă de valabilitate de 7 zile, care a expirat astăzi. Pentru clienții care nu au validat codurile în termenul de valabilitate, distribuim noi coduri PIN prin: comunicare individuală, contactarea call center-ului sau sucursale.
Dorim, de asemenea, să vă informăm că înrolarea noilor clienți în serviciile de mobile și internet banking funcționează acum în parametri normali. Monitorizăm continuu performanța sistemelor în timp real și intervenim prompt acolo unde este necesar pentru ca experiența utilizatorilor să revină cât mai rapid la nivelul așteptărilor.
Mesajul nostru către clienți este unul de încredere și apreciere: cardurile sunt funcționale, iar echipele noastre tehnice lucrează intens pentru a asigura o experiență bancară cât mai fluidă. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și le mulțumim clienților pentru răbdare și înțelegere în această perioadă de tranziție!"















