ULTIMA ORĂ Clienții First Bank preluați de Intesa SanPaolo reclamă probleme după fuziunea din week-end: nu pot intra pe internet banking și nu le merg cardurile. Banca spune că situația s-a rezolvat

Sistarea temporară a serviciilor pentru clienții First Bank preluați de Intesa SanPaolo, în vederea fuziunii din acest week-end, pare să se fi prelungit și luni. Unii dintre clienți reclamă că nu pot accesa serviciul de internet banking și unii reclamă că nu le funcționează nici cardurile în lipsa codurilor PIN. Mai mult, call-centerul este supraaglomerat și nu pot intra în legătură cu operatorii băncii. Banca susține că problemele s-au rezolvat.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
ULTIMA ORĂ Clienții First Bank preluați de Intesa SanPaolo reclamă probleme după fuziunea din week-end: nu pot intra pe internet banking  și nu le merg cardurile. Banca spune că situația s-a rezolvat

Cele două bănci au anunțat că între 31 octombrie și 2 noiembrie, adică de vineri până duminică, unele servicii și funcționalități vor fi sistate pentru finalizarea fuziunii, în care Intesa a absorbit First Bank.

Doar că perioada de nefuncționare a serviciilor s-a prelungit și luni, după cum reclamă unii clienți. Concret, clienții susțin că nu pot accesa serviciul de internet banking și că nu au astfel acces la conturile lor și la tranzacții.

Într-un răspuns oferit clienților pe pagina de Facebook a băncii, reprezentanții Intesa arată că lipsa accesului la internet banking este cel mai probabil un efect al unor erori de după fuziune și recomandă clienților să revină mai târziu.

VIDEO Oferta Cris-Tim – de natură să spulbere reticențele antreprenorilor față de bursă. Remus Vulpescu, CEO BVB: „Credem că nu va rămâne un succes izolat.” - Profit Financial.forum CITEȘTE ȘI VIDEO Oferta Cris-Tim – de natură să spulbere reticențele antreprenorilor față de bursă. Remus Vulpescu, CEO BVB: „Credem că nu va rămâne un succes izolat.” - Profit Financial.forum

Alți clienți au reclamat că nu pot utiliza cardurile, în lipsa unui cod pin valid.

Totodată, clienții mai reclamă și că nu le răspune nimeni în call-center să le lămurească situația.

Contactați de Profit.ro, reprezentanții băncii spun că au existat probleme cu internet bankingul, mai exact cu înrolarea clienților First Bank, dar că acestea s-au rezolvat. Reluăm mai jos mesajul băncii:

PREMIERĂ Dobânda la împrumuturile statului pe 10 ani a coborât sub 7% pentru prima dată în acest an - Ministerul Finanțelor CITEȘTE ȘI PREMIERĂ Dobânda la împrumuturile statului pe 10 ani a coborât sub 7% pentru prima dată în acest an - Ministerul Finanțelor

"Vă mulțumim pentru solicitare și pentru interesul acordat procesului de integrare.

În primul rând, dorim să menționăm că toate sucursalele noastre sunt pe deplin operaționale. Totuși, ne confruntăm cu un trafic excepțional, pe care încercăm să îl gestionăm prin toate canalele disponibile.

În urma migrării sistemelor IT din weekend, am identificat dificultăți izolate legate de activarea cardurilor, în special în ceea ce privește recepționarea codului PIN prin SMS. SMS-urile au fost trimise anterior către clienți cu o perioadă de valabilitate de 7 zile, care a expirat astăzi. Pentru clienții care nu au validat codurile în termenul de valabilitate, distribuim noi coduri PIN prin: comunicare individuală, contactarea call center-ului sau sucursale.

Sancțiuni SUA anti-Lukoil: Afacerile din România ale gigantului petrolier rus - ce finanțări bancare au. Credite inclusiv în dolari de la fosta EximBank CITEȘTE ȘI Sancțiuni SUA anti-Lukoil: Afacerile din România ale gigantului petrolier rus - ce finanțări bancare au. Credite inclusiv în dolari de la fosta EximBank

Dorim, de asemenea, să vă informăm că înrolarea noilor clienți în serviciile de mobile și internet banking funcționează acum în parametri normali. Monitorizăm continuu performanța sistemelor în timp real și intervenim prompt acolo unde este necesar pentru ca experiența utilizatorilor să revină cât mai rapid la nivelul așteptărilor.

Mesajul nostru către clienți este unul de încredere și apreciere: cardurile sunt funcționale, iar echipele noastre tehnice lucrează intens pentru a asigura o experiență bancară cât mai fluidă. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și le mulțumim clienților pentru răbdare și înțelegere în această perioadă de tranziție!"

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0861 +0.0010+0.02 %
1 USD4.4167 +0.0220+0.50 %
1 GBP5.7988 +0.0275+0.48 %
1 CHF5.4698 -0.0089-0.16 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
APARTAMENT 2 CAMERE - FLOREASCA - GRADINA INTERIOARA - COMISION 0%
  • {literal}{/literal} dormitor
  • {literal}{/literal} baie

De vânzare
216.408 €
Cele mai citite