Facebook a început să ascundă numărul de like-uri

Facebook a început să ascundă numărul de like-uri
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 27 sep 2019

Cea mai mare rețea socială a trecut la fapte și a început să testeze ascunderea numărului de like-uri al posturilor, pentru a vedea ce efect are asupra oamenilor și cum se schimbă exprimarea acestora în cadrul rețelei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

După ce vreme de mai multe luni a testat formele și mijloacele tehnice prin care ar fi mai bine să realizeze această modificare, Facebook a început testele propriu-zise direct în cadrul rețelei sociale.

Astfel, pentru început doar în Australia, Facebook nu mai afișează sub postări numărul de like-uri.

Utilizatorii pot vedea sub postări un text de genul “Lui X și altor persoane le-a plăcut această postare”, X fiind aici unul din prieteni.

Trei sferturi dintre părinții germani ar susține o interdicție a telefoanelor mobile în școli CITEȘTE ȘI Trei sferturi dintre părinții germani ar susține o interdicție a telefoanelor mobile în școli

Un click pe acest text va deschide o fereastră, ca și până acum, unde poate fi văzută lista cu toți oamenii care au dat like. Aici, dacă ține neapărat, utilizatorul poate număra manual, pentru a vedea câte like-uri a primit.

Ascunderea numărului de like-uri pe Facebook vine la puțin timp după ce un test similar a început să fie derulat și pe Instagram. În acest caz, testul este limitat la nivelul Canadei.

Testarea ascunderii numărului de like-uri atât pe Instagram, cât și pe Facebook, arată cât de serioasă este compania americană legat de acest aspect și că, în funcție și de rezultatele testului, sunt șanse mari ca aceasta să devină o nouă normă.

Oficial, Facebook spune că face acest lucru pentru ca oamenii să se simtă mai bine fără presiunea succesului propriilor postări. Fără această presiune, compania americană speră ca utilizatorilor să le vină mai ușor să posteze și, astfel, să crească numărul postărilor.

Facebook a început să ascundă numărul de like-uri

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
instagram
like