Facebook Marketplace aduce inteligența artificială în ajutorul utilizatorilor

Facebook Marketplace aduce inteligența artificială în ajutorul utilizatorilor
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 5 oct 2018

Facebook a anunțat că secțiunea de anunțuri a rețelei sale va folosi inteligența artificială pentru a ajuta utilizatorii în creare anunțurilor și vânzarea produselor.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Compania americană va folosi algoritmi de învățare mecanică pentru a optimiza vânzarea și cumpărarea prin Marketplace sugerând prețul de vânzare, categoria potrivită și chiar pentru a face recomandări.

Inteligența artificială va recomanda utilizatorilor prețul potrivit pentru produsele pe care le pun la vânzare. AI-ul va realiza acest lucru pe baza prețurilor la care s-au vândut cel mai bine produse similare.

VIDEO LG lansează smartphone-ul V40 ThinQ, cu un sistem foto format din trei camere. Cu cât este vândut CITEȘTE ȘI VIDEO LG lansează smartphone-ul V40 ThinQ, cu un sistem foto format din trei camere. Cu cât este vândut

Tot cu ajutorul inteligenței artificiale va fi sugerată și categoria potrivită pentru postarea unui anunț. AI-ul va analiza descrierea și imaginea produsului pentru a înțelege despre ce este vorba și va sugera categoria corectă.

Același AI va fi folosit tot pe baza analizării și recunoașterii elementelor dintr-o imagine pentru a filtra eventualul conținut ofensator care ar putea ajunge pe această cale în cadrul rețelei sociale.

Compania americană are planuri mai în ceea ce privește zona augmentată combinată cu inteligența artificială, mizând pe aceste tehnologii pentru a-și impune secțiunea de anunțuri.

În viitor, cei de la Facebook vor să faciliteze cumpărăturile pornind de la o imagine. Spre exemplu, un utilizator care vede la cineva un telefon care-i place, îi va face o poză, iar Facebook îl va îndruma spre acel produs aflat la vânzare în Marketplace.

Mai mult, cei de la Facebook cred că AI-ul va putea face și sugestii competente de achiziții în diverse domenii. Plecând de la o poză a unei sufragerii, de exemplu, AI-ul ar putea ajunge să sugereze îmbunătățiri de design interior și, evident, să-l îndrume spre achiziționarea unei piese de mobilier.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook marketplace
inteligenta artificiala