Facebook nu ține cont de critici și confirmă că nu va cenzura decât în mod excepțional publicitatea politică, chiar mincinoasă, apreciind că revine publicului să facă trierea, atrăgându-și astfel un nou val de condamnări în plină campanie prezidențială americană, potrivit AFP.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
"Ne bazăm principiile pe faptul că oamenii pot să înțeleagă cine are vocație să-i conducă, să aleagă bobul de grâu de neghină și ceea ce au aceștia de spus să fie cernut și dezbătut în public", a scris joi într-o postare pe blog directorul de produse Facebook, Rob Leathern, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Samsung lansează un SSD extern securizat cu amprentă"Într-o democrație, cred că le revine oamenilor să decidă ceea ce este credibil și nu companiilor tehnologice", afirmase în octombrie fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, prevăzând totuși câteva excepții precum cazurile de incitare la violență.
Leathern și Zuckerberg insistă amândoi asupra faptului că, în opinia lor, nu revine unei companii private sarcina de a decide cenzurarea unuia sau altuia dintre politicieni. Ambii preferă să propună o "reglementare care să se aplice întregului sector".