Browser-ul cu cei mai mulți utilizatori dezvoltat de Google a lansat o facilitate care integrează și mai strâns căutarea cu motorul producătorului, dar se dovedește în același timp și practică pentru utilizatori.
În cea mai nouă versiune de Google Chrome utilizatorii pot folosi o bară laterală de unde să acceseze rezultatele căutărilor - pagina cu rezultate este afișată în bara laterală, iar site-urile sunt încărcate în fereastra principală.
Este o abordare care scăpă utilizatorul de apăsarea butonului „înapoi” sau deschiderea și închiderea tab-urilor noi atunci când vizitează mai multe site-uri din pagina cu rezultate la căutări.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

În același timp, pentru Google este un mijloc de a ține utilizatorii și mai strâns legați de propriul motor de căutare, unde este afișată și foarte multă publicitate, care, de multe ori, acaparează complet primul ecran.
Accesarea noii bare laterale se face foarte simplu. Când utilizatorul face o căutare pe Google, în bara de adrese a browser-ului se afișează un buton cu logo-ul companiei. Când utilizatorul dă click pe acest buton se va deschide noua bară laterală.
Cu aceeași ocazie, Google integrează în versiunea de desktop a browser-ului său și funcția de monitorizare a prețurilor, care a fost disponibilă de câteva luni doar în versiunea mobilă a acestuia.
Această funcție ar trebui să devină disponibilă atunci când utilizatorul vizitează pagina unui produs într-un magazin online și este logat în cont. Dacă optează pentru urmărirea prețului, utilizatorul va primi notificări pe e-mail atunci când prețul produsului urmărit scade.