Cu mare întârziere, Google a publicat limitele de folosire ale modelului lingvistic Gemini pentru diferitele tipuri de abonamente pe care le vinde.
Google vinde mai multe abonamente de AI, acestea având limite diferite de folosire. Însă, de mai mulți ani de când a început acest business, gigantul american nu și-a înștiințat utilizatorii cu privire la nivelul de folosire pentru care plătesc.
Compania spune clar acum că Gemini 2.5 Pro poate fi folosit de cinci ori pe zi de utilizatorii care folosesc versiunea gratuită, de 100 de ori pe zi de abonații Pro și 500 de ori pe zi de abonații Ultra.

Conturile gratuite pot folosi zilnic de 100 de ori funcția Deep Research și tot de 100 de ori pot genera imagini cu ajutorul AI-ului dezvoltat de Google.
Abonații Pro pot folosi de 20 de ori pe zi funcția Deep Research, iar limita crește la 200 în cazul abonaților Ultra. Limita pentru generarea imaginilor este de 1.000 de imagini atât pentru abonamentele Pro, cât și pentru Ultra.
În ceea ce privește generarea video, abonații Pro pot crea trei astfel de clipuri cu Veo 3, iar abonații Ultra au o limită de cinci clipuri. Această funcție nu este disponibilă celor care nu plătesc abonament.
Până să publice aceste informații, Google folosea exprimări vagi, precum „acces limitat” sau „unele funcții pot fi limitate uneori”, fără ca utilizatorii să știe exact pentru ce nivel de utilizare plătesc.