Instagram nu mai este la fel de interesată de funcțiile de cumpărături

Instagram nu mai este la fel de interesată de funcțiile de cumpărături
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 28 sep 2022

Butonul prin care putea fi accesată rapid secțiunea de cumpărături din Instagram a dispărut în cazul mai multor utilizatori, ca urmare a unui nou test derulat de platforma socială deținută de Meta.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În urmă cu mai mulți ani, Instagram lansa o secțiune de cumpărături prin care spera să-și crească veniturile și, pentru a o face cât mai ușor accesibilă, punea un buton dedicat direct pe bara din partea de jos a ecranului.

Acum, compania ar vrea să ascundă butonul pentru secțiunea de Shopping și testează o interfață în care acesta lipsește de pe bară. Locul secțiunii de shopping pe bara de butoane este luat de secțiunea de notificări.

WhatsApp introduce link-uri pentru apelurile audio și video CITEȘTE ȘI WhatsApp introduce link-uri pentru apelurile audio și video

Secțiunea de cumpărături nu dispare, însă, este suficient de bine ascunsă încât cei care nu sunt interesați să o folosească să nu-i simtă lipsa. Aceasta apare, în cadrul testului, în meniul secundar din cadrul paginii de profil, alături de opțiuni precum postările salvate și lista de persoane apropiate.

Mutarea secțiunii de cumpărături din cel mai vizibil loc al platformei sociale arată scăderea interesului Instagram pentru partea de comerț.

În fapt, surse din cadrul companiei, citate de The Information, spun că Instagram își va muta focusul de la comerț înapoi la vânzările prin reclame și că, pe această idee, secțiunea de shopping ar trebui să dispară în martie 2023.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
cumpărături