Într-un text publicat în urmă cu câteva săptămâni, compania cu sediul în California a indicat că, începând cu 3 noiembrie, va utiliza anumite date ale abonaților săi, precum elementele din profilul lor, postările și articolele, răspunsurile și CV-urile înregistrate în cadrul candidaturilor, pentru a „alimenta inteligența artificială generativă”.
Achiziționat de Microsoft în 2016, LinkedIn, care are un miliard de utilizatori, folosește în special modele de AI generativă furnizate de serviciile Azure OpenAI ale proprietarului său, scrie News.ro.
 Mesajele private și „datele referitoare la salarii” nu sunt afectate, a precizat grupul.
Deținătorii unui cont pot dezactiva această utilizare în opțiunile de confidențialitate a datelor de pe site.
LinkedIn precizează, de asemenea, că minorii nu vor fi afectați, chiar dacă preferința lor apare activată.
 Deja implementată în Statele Unite, această nouă politică este, de asemenea, implementată luni în Marea Britanie, Elveția, Canada și Hong Kong.
De la sfârșitul lunii mai, gigantul american Meta (Facebook, Instagram) utilizează, de asemenea, conținutul public al utilizatorilor săi pentru a antrena modelele sale de inteligență artificială generativă, cu excepția cazului în care aceștia au completat un formular de refuz.













